Reply on: Darro #14961:
urcite to nebude mat dovod v "setreni" vozov (aspon co sa lokality vrakune tyka), lebo 2. DPA vypravuje 512 a tato obsluhuje vrakunu a dolne hony; 510 obsluhuje cast prievozu a podunajske biskupice.Re #14960 COLOR, #14959 Martin: ja som sa pred neakym casom pohraval s takou "mensou" zmenou dopravy vo vecernych a nocnych hodinach a to nasledovnou:
nutne by bolo treba dobudovat trolejovy vyjazd z hlavnej stanice na stefanikovu.
zmeny vo vecernych hodinach: po 21:00 ukoncenie premavky liniek 201 a 202, cast vozidiel odide do vozovne a cast prejde nanovu linku "X", premavajucu po trase hlavna stanica, hodzovo nam., kolarovo nam., ul. 29 augusta, (pripadne zachadzka na rajsku), ASMN, a dalej ako linka 202. V case 21:00 - 23:00 a 5:00 - 6:00 by mala linka 15 minutovy interval (a mala by 7 poradi), v case 23:00 - 5:00 by mala 30 minutovy interval s vynechanim jedneho odchodu medzi 2:00 - 3:00 ("velka" prestavka) (a mala by 3 poradia). V noci by linka nahradila cast trasy linky 510 a cast 512 (t.j. miesto 510 a 512 by vznikla nova autobusova nocna linka obsluhujuca oblasti neobsluhovane trolejom). Po 6:00 by zas vozidla z linky "X" presli na linky 201 a 202.
preco a pod: prepravne naroky na linkach 201 a 202 vecer klesaju, takymto zlucenim sa da dosiahnut celkovy hustejsi interval s myslim zaujimavou trasou a relativne malym negativnym dopadom na cestujucu verejnost (najvacsie baliky cestuju z hl. stanice, ASMN a centra mesta do ruzinova a na dolne hony) s nizsou vypravou vozidiel v case 21 - 23 a 5 - 6 (t.j. aj usetrenie vozokm), v noci by to znamenalo vyssiu vypravu ale myslim ze na danej trase by si linka nasla dostatok cestujucich a znamenalo by to vyraznu zmenu k pouzitelnosti nocnej MHD pre obyvatelov dotknutych oblasti...
co vy na to ?
Jano
- 2816 bol v popoludnajsej spicke nahradeny na linke 78/16 vozidlom 2826. 2816-ka potom robila ZV asi z Juraku.