Tento dvojlinkový systém na radiálu nie je zlý ? najhoršie je,že ľudia sú nepoučiteľní a trepú sa do prvej električky,ktorá príde a potom to tak vyzerá keď na Vinohradoch vystúpia ľudia z vlakov a všetci sa trepú napríklad do L5 miesto toho,aby počkali 2-3 minúty na ďalšiu L3 alebo do posilovej L6,ktoré idú všetky smerom do mesta ?
Či bude dvoj alebo jednolinkový variant vždy bude potreba čo najlepšieho dispečerského riadenia. Už majú nové dispečerské pracovisko takže by mali vidieť že napr. na Vajnorskú už dlho nešla žiadna 4ka ( napr. vynechali 3 spoje ) a poslať tam nejakú inú električku. Jedno z možných riešení by bolo otočiť tam nejakú z inej linky (alebo z iného smeru; prípadne nejakú 2 preznačiť na 4), keďže električkové ZV nikde v centre nie sú.
Iná možnosť by bola poslať záložný autobus, ale to by istý riaditeľ istej divízie nesmel nariadiť že bude maximálne 6 autobusových ZV a a viac v žiadnom prípade... a ešte keby sme neboli v Bratislave tak by mohol byť aj dostatok vozidiel a vodičov...
Lebo žiadať paralelné autobusové linky vedľa električkových radiál alebo 3-linkový variant je koncepčene nesprávne riešenie. mimoriadnych udalostí, ktoré zasa chvalabohu až tak často nie sú..
podľa mňa 2 linky je najlepšie,lenže niektorí si furt tu presadzovali 1 linkový , ale z petržky dvojlinkový... oc každé 4 minúty... ale je to blbosť takto ako to je to dosť dobré, lenžee vozovňa JD by mala zareagovať a poslať náhradu...
Presne toto je tá obrovská nevýhoda jednolinkového variantu. V prípade poruchy, či mimoriadnej udalosti môže človek čakať na 4ku v smere na ZP niekedy až 30 min! Napríklad všade inde idú aspoň po dve linky, takže keď sa niekde niečo stane vždy premáva aspoň jedna linka. Ale do úseku Zátišie - Zl. piesky sa v prípade výpadku nedá ako dostať (ak nerátam linku 53 z Tr. mýta v sedlovom intervale 30 min.)
Nebola to súprava z L4?Pretože ráno čo som potreboval ísť od Polusu na Bojnickú do práce nešla ani jedna 4ka ? môj zámer bol ísť na spoj o 6:24 od Polusu a nešlo nič ani o 6:33 tak som to vzdal a zavolal si taxík lebo stresovať o 6:41 či tá šelina príde alebo nie som fakt nemal za potreby keďže som si v práci musel pred siedmou prevziať sanitku aj s adresami ? neviem kedy sa objavila prvá 4ka,ale čo som čakal tak išli asi 3 K2S na L2 a keď odchádzal zo zastávky k taxíku tak sa tam ľudia kopili a stále "čakali na Godota" v podobL4 ? práve pre toto by možno nebolo na škodu keby autobusy Slovak lines zastavovali aj na zastávke L98 na Vajnorskej (pri Poluse) v smere von z mesta.Aspoň by to v prípade mimoriadnej situácie vedelo nahradiť nepremávajúcu L4 smer Zlaté piesky ?
Nie to bolo pod Kollarovym namestim. Elektricka z linky 2 (cislo som zabudol) to napalila do osobneho auta. Ja som siel tade okolo 15:35 a okrem tej elektricky tam stali dalsie dve supravy - jedna z linky 5 a jedna z linky 6, takze to tam bolo asi len chvilu predtym, ak nebol odklon.
Potom som o 15:59 videl aj supravu medzi zastavkami Odbrorárska a Magnetova smer mesto s cieľom 2 Nám. Ľ. Štúra.
Na funrádiu hlásili asi pred pol hodinou stret električky a auta na Radlinského ? , vie niekto viac?
Žeby sa pokrstilo nové nezmyselné dopravné značenie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Iná možnosť by bola poslať záložný autobus, ale to by istý riaditeľ istej divízie nesmel nariadiť že bude maximálne 6 autobusových ZV a a viac v žiadnom prípade... a ešte keby sme neboli v Bratislave tak by mohol byť aj dostatok vozidiel a vodičov...
Lebo žiadať paralelné autobusové linky vedľa električkových radiál alebo 3-linkový variant je koncepčene nesprávne riešenie. mimoriadnych udalostí, ktoré zasa chvalabohu až tak často nie sú..