Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vie niekto, preco cez vikend 3.-4. maja boli nasadene supravy z Krasnan na linku 3/8, a odvtedy uz nie?
Reply on: 810zssk #148507:
Viem, že tam pred nejakým mesiacom tá tabuľa nebola, no teraz tam už je. Keďže sú tam aj tie nešťastné vodiace čiary označujúce koniec pripájacieho pruhu a kúsok ďalej začiatok odbočovacieho pruhu, tak ten úsek medzi nimi je jednoznačný vyhradený pruh bez možnosti v ňom jazdy za účelom odbočenia, nakoľko priestor pre odbočenie je vyznačený až o kúsoček ďalej.
Som zástanca preferencie MHD (aj keď väčšinou jazdím autom), k čomu patria aj vyhradené pruhy, no týchto pár desiatok metrov mi príde trošku nevhodných vzhľadom na bezpečnosť a plynulosť premávky (všeobecne). Neraz som musel v strednom pruhu (ľavý bol obsadený) dupnúť na brzdu, lebo niekto sa pripájal z Einsteinovej a mne rovno pred nárazník, pričom o pár sekúnd odbočil vpravo k Auparku.
Ignorantov odbočujúcich z Einsteinovej nevidiacich ani autobus v úseku od Dvorov po Aupark radšej nespomeniem, to je nie kapitola, ale rovno kniha sama o sebe.
Reply on: Mischo1 #148508:
Oficialne avizovany termin je 1.6., ale vzhladom na to ze palubaky nie su stale funkcne tak ani srnka netusi.
3437 ??/4- odstavená v prítomnosti DD na zastávke Maximiliana H. > Ružinovská
6640 DN na ASMN - Rajska polícia DD prítomný hradí ZV 4117
ZV 1826 hradí 50/??-16:25 slovanet > OD Slimák
Neviete niekto kedy sa majú dostať do premávky nové trolejbusy???
Reply on: zavinacsk #148506:
Ak je tam zvisle tak to je nejaka novinka, kedysi tam nebola, potom beriem spat. Myslel som ze argumentujes tym napisom BUS. Kazdopadne, zakon uvadza ze vyhradeny pruh je mozne pouzit v pripade ak je to potrebne na odbocenie.
Reply on: 810zssk #148505:
Pozri sa tam osobne. Ja som dnes týmto úsekom prešiel a dopravné značenie tam je. Zvislé aj vodorovné.
Reply on: zavinacsk #148504:
Odkedy ti napis BUS na ceste zakazuje pouzit dany pruh s osobnym autom? Opakujem, jazdit tam moze, nie je tam ziadna znacka (zvisla ani vodorovna), ktora by to zakazovala.
Reply on: 810zssk #148501:
Dnes cez obed som sa tam šiel pozrieť osobne. Na začiatku tohto krátkeho úseku presne pri napojení privádzača na estakádu je zvislá značka C24a - vyhradený jazdný pruh a na vozovke je vodorovné značenie s nápisom BUS. Čiže tam legálne jazdiť nemôžem. Preto ten návrh na "prerušenie" busového pruhu.
Mimochodom, zákon asi nečítal pán s košickou Fabiou, ktorému tam dnes pomáhali a chránili ho dvaja páni s pokutovým bločkom.
Reply on: Max #148502:
aj v DS RE to podala jedna teta dost podobne 😃
Polycajna akademia 8 - Racko bez semaforov 😃
Reply on: zavinacsk #148496:
Precitaj si zakon o cestnej premavke. Nie je tam ziadne vodorovne znacenie, ktore by ti zakazovalo ten pruh vyuzit.
Reply on: trolejbus6207 #148495:
"postihu vodiča má rozhodnúť zamestnávateľ" - Vsak ja som o nom nerozhodol. Napisal som ze adept.

Inak samozrejme nedostatok vodicov je problem lebo sposobuje prave to ze DPB "nemoze" vyhodit vodica co porusuje predpisy. Preto treba zatraktivnovat podmienky pre vodicov, odmenovat tych slusnych a schopnych, co jednak zvysi kvalitu ich prace a jednak zvysi zaujem o tu pracu. Ked DPB bude mat v rade zaujemcov o tu pracu, potom si bude moct vyberat kto tu pracu dostane a kto nie.
Reply on: volod #148498:
chyba nieje vo vodicoch ale vo vedeni zacalo sa oteplovat a tym aj prehrievat motory..teraz budu vypadky jedna radost a v dielny ti daju stempel ze opravene a vyjdes za branu a uz mas 105 stupnov...asi tak
Zdvojený odchod linky 80 z Kolárovho nám. smer Petržalka okolo 8 hod. (smer Kopčany) zdvojený odchod zmeškaných liniek 208 okolo 8.10 (má ísť 8.03 podľa CP) z Kolárovho nám. smer Cint. Vrakuňa - vozy 6643 a 6301 (ten bol prvý, doňho tlačenica ako hrom, našťastie kĺb to istil a bol prázdny). Včera odchod linky 99 od žst. Petržalka smer Hálova nevykonaný, nehradený o 17.05, neviem či nevypadli až dva spoje dokonca lebo išla 99 až okolo 17.20, do ďalšej došli revizori a mali tú drzosť odomňa pýtať si cestovný doklad....ďalšie vynechanie bolo na linke 99 zo zastávky Jungmannova o 17.37 smer žst. Petržalka, ešteže to zachránila 88 ale aj tak som musel ísť po svojich.
Dnes 20.05.2014

4/1 7791+7792.

23+24+26/7 1850.
27/1 1907.
43/1 3546.
63/1 2202.
83/1 4920, 83/5 4923, 83/7 4917, 83/8 4924, 83/10 4915, 83/11 4938, 83/13 4925.
84/6 1859, 84/9 1843.
Reply on: 810zssk #148492:
V zime na snehu by to šlo, ale pokiaľ je viditeľné vodorovné značenie a nie je v rozpore so zvislým, tak to nerisknem. Aj 60 EUR by ma bolelo.
ešte malý návrat ku dnešnej téme postih za nezastavenie na zastávke - vôbec sa nezastávam vodiča, ktorý porušil predpisy, ale myslím, že reakcia 810zssk v štýle "ďalší adept na výpoveď" je neadekvátna. Je možné, že sa priestupku dopustil notorický porušovateľ povinností vodiča, ale o postihu vodiča má rozhodnúť zamestnávateľ, keď sa ho rozhodne prepustiť, tak ho prepustí. Teraz napíšem niečo, čo asi zasa vzbudí búrku emócií - dnes v DPB jazdí fúra vodičov, ktorí by sa v slušne fungujúcom podniku asi neudržali, ale sám sa divím, že za ten plat, ktorý DPB ponúka, je vôbec niekto ochotný túto prácu vykonávať pri tej zodpovednosti, ktorú vodič MHD má... Ja som to robil brigádne štyri a pol roka, pokiaľ som sa naučil jazdiť, bolo to dosť ťažké, ale potom som to bral skôr ako koníček, nie ako spôsob obživy. Bohužiaľ dnes je doba zlá - vodičov málo, vozový park v katastrofálnom stave, proste DPB je typickým obrazom dnešnej spoločnosti a ak sa s tým niečo urýchlene neurobí, o chvíľu sa nebude mať 810zssk na koho sťažovať ? Som zvedavý, ako budú na tom trolejbusáci, keď dorazí všetkých 120 nových vozov, či bude mať kto jazdiť...
Reply on: jancidubova #148489:
Min. 18:25 z CSU to hradil ZV4117

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.