Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
o 18:20 na zastavke Panorama smer CSU stal SOR nezisteneho cisla, ,kedze som odbocoval bocnou ulicou - iste ale je , ze o 17:55 z CSU smer Molecova nesiel, teda tam musela stat minimalne od cca 17:36 resp 17:06 , po 19 tej uz ale premaval ( aj ked neviem ci ta ista SORKA )
ZV 4117 hradi 80, prave prisiel na Kollarko, 4225 odstavena s poruchou za zast. Zochova smer Hodzovo nam.
Reply on: Hug0 #148483:
kde konkretne som pisal o situacii ze cestujuci napadne vodica! kde? pisal som o situacii kedy vodic napadne cestujuceho ako tu Luxor tvrdi o 810zssk ze nema gule na to riesit to osobne. a o tych studentoch nech si spravi kazdy svoj nazor podla mna to je to iste co s vodicmi aj - dobri aj zli napriklad riesenie by bolo ze by prisne skolenia s testom by absolvovali, prip. by sa otestovala aj ich psych. sposobilost, myslim si ze by to nemuseli byt vyhradne 18+ urcite sa najde aj medzi SŠ studakmi niekto kto by bol vhodny adept
Reply on: Max #148471:
Aj aj, pravda je vždy uprostred. Veľa vodičov používa hlavne vzduchovú brzdu a práve tá strašne trhá. Naopak skúsenejší vodiči, ako majiteľ 6607, jazdia výborne. Zrazu trolejbus ide plynulo, svižne a netrhá. Nakoľko cestujem trolejbusmi mnohokrát za deň, musím žiaľ konštatovať, že akýsi trend zhoršovania vodičov trvá od roku 2012 a ja len čakám, kedy niekto konečne začne riešiť problém aj globálne. Napríklad majitelia 6605 a 6635 asi elektrickú brzdu nepoznajú, to sa potom patrične odráža na hlučnosti bŕzd a výraznom diskomforte pasažierov.
Reply on: Hug0 #148483:
Ty sa povazujes za ktoru spominanu skupinu?
Reply on: Roberto #148474:
Takže keď niekedy cestujúci napadne vodiča vodič tam ma stáť ako tĺk ? Alebo by sa mal postaviť ako chlap a vyzvať ostatných cestujúcich, že keď už ho mláti jeden či nejdu aj iný ? Presne najlepší by boli študenti ako kontrolóri ktorý sa sami nevedia správať v MHD bombový nápad...
Aktuálne na zastávke Hrad smer Budkova na 203 : #2122
Reply on: Max #148479:
A ZV Petrzalka 4837 hradi L95, momentalne Lucanka smer Vysehrad.
Reply on: schumino #148464:
Pred jedenástou tam už boli aj policajti.
Čo sa vlastne stalo? Videl som len policajtov, autobus a dispečerské vozidlo, nič iné tam nebolo vidieť (aspoň z ľavého pruhu).
3506 z L99 vykapata v krizovatke Bratska-Smolenicka a hradena Ik4855 🙂
Reply on: patrik24 #148461:
S tým, že vodič nemusí zastaviť na stálej zastávke, nemôžem súhlasiť. Predsa preto je to zastávka stála, že tam musí zastaviť.
Reply on: patrik24 #148454:
V pohode, prijima sa ?
Ospravedlnujem sa, ze som tu rozohnil taku zbytocnu a bezcielnu diskusiu ?
4007 skrkaju kolesa akoby bol cely podvozok na zemi..
Reply on: 810zssk #148468:
Presne tak, ja len nechapem preco si tu niektori ludia myslia ze by sme my cestujuci mali napominat vodicov na to tu ma byt dpb, mystery shopping je uplne bezna vec aj u nas bolo by na case aby takuto metodu zacal vyuzivat dpb /uplne stacia studenti povedzme 10-15 na zaciatok, uzivili by sa prakticky sami za sucastnych okolnosti v podniku do 2 mesiacov by sa vodici, revizori -aj ked uz su vacsinou OK zacali spravat uplne inak (btw vyhovorka typu asi sa bojis ze by si dostal na hubu je uplne mimo predsa akonahle by sa o nieco taketo vodic pokusil tak v momente nielen ze ma vypoved ale by ho urcite cakalo trestne oznamenie - urcite by si si nenechal skakat po hlave - kebyze som svedkom ze vodic vrazil cestujucemu tak okamzite volam policiu a dispecing nech sa to hned riesi a osobne sa postaram o to aby taketo individuum pracovalo niekde kde sa s ludmi stretavat nebude )
Reply on: ivanbuto #148472:
Zastavenie za rohom, daleko za zastavkou sa rata za okratenie ci nie? 🙂
Reply on: MatejBA #148434:
Nie, nie pokiaľ nebol cestujúci ukrátený na práve nastúpiť/vystúpiť, nie je na výpoveď.
Reply on: petert777 #148470:
S tymto javom som sa za posledne dni stretol u trolejbusov aj ja, avsak nie som si isty, ci je sposobeny tym, ze by sa vodici tymto sposobom odreagovavali, snaziac sa znicit stare vozy, lebo sa uz vsetci straaasne tesia na nove SROty... Skor mam dojem, ze to bude naopak - dopravca sa intenzivne snazi dorazit stare skodovacke vozy pravidelnou neudrzbou, aby ich potom mohli slavnostne vyradit a kratko pred volbami (to je velmi dolezite) pustia do premavky nove trolejbusy.
Minimalne v 6314, ktorou som siel naposledy, evidentne neslo o vodica, ktory s tym nevie jazdit, ale o zly technicky stav vozidla.
Vyjadrím sa k sťažovaniu na vodičov, len toľko. V poslednej dobe badám v niektorých Tr. linkách, ako poniektorý neplynulo pribrzdievajú vozy, až trhajúc 3-5 krát do dojazdu, hádzajúc dopredu s cestujúcimi niekedy s tvrdým zastatím. A jeden z dôsledkov bol aj, ako sa malé dieťa / 4- ročne vyšmyklo zo zadnej sedanky s nárazom do plastu pred zadnými dverami. Ak si vodiči myslia, že takto sa rýchlejšie zbavia starého, vozu sú na omyle. Týmto spôsobom sa zničia síce rýchlejšie brzdy, ložiska, vankúše atď ale nedajbože to skúšať na nových T 30 s tenkými rámami! Takýmto dobytčím spôsobom nepokojnej nohy odrádzajú cestujúcich sa voziť v MHD a skúšajú našu trpezlivosť. Ak brzdím tak skôr, a použijem mäkký spôsob brzdenia, ako napr vo vlaku či v eline. Nemýliť si brzdový pedál so šlapacim bubnom v kapele! Ak má ten vodič poscahané nervy kmitajucej nohy, nech to láskavo neprenáša do celého vozu, lebo v opačnom prípade nám ich posahá tiež a budeme nútene hlásiť čísla týchto vozov v danom čase napr. aj sem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.