Andy myslim ze si sa vyfarbil, ale nacierno. "Cez moju mrtvolu"-ak si to myslel tak, ze "ved ked vyrastie", tak to asi planujes odist velmi skoro. A navyse si myslim, ze "Cez moju mrtvolu" je natolko jednoznacny vyrok ze sa neda obist. J ma pravdu.
Zajimavy oznam som si mohol rano vypocut z vodicovej kabinky:
M: ZV 7717/7
, 7809-10, 7803-04, 7812-11, 7805-06
M: ZV 7704/5
M: ZV 1815 ;-)/1
M: 2323/7
M: ZV 2830/3 a 11; ZV 2823 a 2829/ oba 5
Zaujimavost: 
) atď.
A aj tak casom ja, ty, mat3j a vacsina ostatnych bude pouzivat IAD, kedze MHD v niektorych pripadoch nie je vyuzitelna.

)2. DP. Takisto niekedy 1. kĺbak, niekedy 2. a niekedy aj 3kĺbaky a k tomu býva skoro vždy jedno sólo (dlho to bývalo 2011, ale potom to asi vodiča omrzelo, alebo čo, tak tam býva vždy iný voy (väčšinov IK 415, ale asi pred dvomi týždňami to bol napr. 2132), a ešte k tomu aj na prvej aj na druhej kolóne sedavá záloha (podľa nejakých predpisov vždy musí byť - je aj u elín, aj u T- Busov), ktorá dostane zvyčajne nejaký krátky voz, a väčšinou NEMÁVA tabuľku, že "záložné vozidlo". Povedal by som, že súčet týchto záložákov z 1. a 2. DP je konštantný. 3. DP - vždy v Po - Pi 3604 na Hlavnej stanici, vo vozovni záložák tušim nie je, (býva občas 3611 ako ZV Dlhé DIELY, ktorý je občas vo vozovni)ale sú tam tí záložní vodiči. 4. DP:niekedy býva jeden kĺbak, niekedy dva, a niekedy kĺbak a sólo. Dosť často to bývala tá 4098. Občas keď niečo dohradia, tak majú tendenciu " zakotviť" pod Novým mostom. Víkend: nieje 3604 na hl. st., pod Novým mostom vždy IK 415, alebo 412 z 1.DP + IK 435 zo 4. DP.+ IK435 zo 4. DP vo vozovni. (1. a 2. DP nejaké kĺbaky vo vozovni) INFO : z dokumentov dispečingu. P. S. sory za taký dlhý príspevok
Znovu ďakujem DPB a samozrejme 4.DTP.
. No tí najhlavnejsi z imhd ma uz poznaju
Jano