Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
1306 z L31 alebo L39, iste je len 5. poradie, vykapal na zastavke Vazovova a pojde na tyci s 8274. Pod nim kaluz, asi voda. Krasne blockuje zastavku.
Vie mi niekto vysvetlit, co sa vcera stalo v tom tuneli? To som naozaj nepochopil. Elektricky stali v oboch smeroch z/do tunela ale nevidel som nijaku zjavnu poruchu (elektrina bola, kolajnice aj trolejove vedenie bolo cele...). Nahradna doprava prisla o cca. 1/2 hodinu, co je este cas v norme, ale aj tak som temer zmrzol...
Este aby som nezabudol:
o 11. h. cez Racianske myto isli do Juraku nadherne dve kratke Karosy po plynofikacii a to 2704 😛, ale zial druhu som uz nevidel, lebo mi vyhlad zakryl nejaky bus. 😞
Dnes vecer sa mate na co tesit, vyprava bude zaujimava.
Reply on: Kami #13254:
7304 je kazdy pracovny den na rannej linke 12/11, takze je normalne v premavke.
Reply on: COLOR #13174:
to je pozitivna sprava. Ale uverim az bude natrvalo v riadnej sluzbe (ako aj 7303).
Reply on: Fobust #13252:
dodatok:
A ked nejde nahodit riadenie, tak odbrzdim celuste a nahodim riadenie vzadu. Dam dvom vodicom vysielacky (popripade dispecovi) a odide to same. A to pol hodiny kuplovali???
Reply on: Jozo #13250:

A to nevedeli s tou supravou odist s jednym zberacom??? Vsak elektricky odpojim prvy voz (nudzova jazda), a idem na zadny. Ja som sa takto uz viezol v suprave T3SUCS so zlomenym prednym zberacom. Pokial ma aspon ake take batery, tak riadiaci signal z radica do zadneho vozu prejde. Naco to tlacili? Vsak to mohlo odist same. Sice som tam nebol, ale nechapem preco to museli tlacit. Mozno mi sem niekto z DBP odpise, ked sem uz konecne zacali pisat, preco. Len aby to nebolo "to sa neda", "nikdy sa to tak nerobilo", "vsetci su na obede" a pod... 🙂
ZV 2009 na 70, 2623 na 70, pri Riviere je prasknuta kolaj, je tam obmedzenie na 20 km/h.
Vcera vecer okolo 21:45 sa pri Pravnickej fakulte na Safarikovom nam. na suprave 7749+7750 zlomil zberac na 7749. Vytvorila sa tam kolona asi 5 elektriciek, zhruba po pol hodine tuto supravu odtlacila suprava 7937+7938.
Andy: Ad 83/10 - No je mozne, ze 2402 tam bol rano, ale pochybujem, pretoze podla struktury vozidiel na tejto linke tam mal byt 2404. Ja som pozeral vypravu 83 az popoludni ( myslim, ze i Zdenko ) a urcite tam bol 2404.

Jedno info z pondelka:
- 7923-24 docasne vypadol dopoludnia pre poruchu zberaca ( tzv. trhalo vedenie ) na linke 5/4 a preto jedno kolo vynechal

Utorkove zaujimavosti:
- 2940 okolo 13:30 h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2826 a napokon 2918
- 4507 okolo 15:30 h. docasne vypadol na linke 88/2, bez ZV
- 3000 po 17. h. docasne vypadol asi na linke 80 ( odstaveny za zastavkou Dvory smer Petrzalka ) - info o tom, ze sa neskor vratil mi poskytla Z 😛
- 1511 o 17:30 h. vypadol pre poruchu na linke 39/3, odstaveny na zastavke Zochova smer mesto
- doplnim frenkyho, lebo: - 1320 bol tym nestastnikom, ktory vypadol na linke 21/4 okolo 18:45 h., neskor ho nahradil ZV 1007 ( ako uz frenky napisal ) a napokon 1817
- 1128 okolo 19:30 h. docasne vypadol na linke 20/4, bez ZV
- 7304 po 19:30 h. ako ZV na linke 1/3 az do konca sluzby
- 7304 po 23. h. ako ZV na linke 1/4 ( posledna zo stanice ), takze automaticky az do konca slizby

A este cosi:
Priblizne od 20:15 h. do 21:05 h. nepremavali elektricky cez Tunel, pretoze v Tuneli doslo k mimoriadnej udalosti ( blizsie neviem ). Premavka bola obnovena o 21:05 h. aj s vyzvou pre vodicov, aby cez Tunel jazdili opatrne. Nahradnu elektrickovu dopravu LEN do Dubravky stihli zabezpecit 4 autobusy v useku Novy most - Pri krizi a to: ZV-2621; ZV-2826, 93-4829 a 95-4845. Odchody linky 5 po 21. h. neboli z Dubravky obsluzene.

Nieco z vypravy:
Opravim frenkyho - 21: 1919/2; 1310/3; 1320 + ZV 1007 + 1817/vsetko 4, 1803/5; atd...
83: 2938, 2830, 2813, 2515, 2940, 2514, 2811, 2814, S N 2818, 2404, 2308, 2403, 2401
😞 M: ZV 2826 a 2918/ oba 5
88: 4825, 4507, S 4216
504: 1803
Reply on: si #13246:
A co sa tyka novych pristreskov, ako si mozes vsimnut, vacsinou ich davaju na zastavky, kde predtym nebol pristresok ziaden.
Reply on: si #13246:

1. Podla mojich skusenosti viac zmoknem v sovsporte 🙂
2. Vid @13245
Reply on: J #13237:
ma nestvi, ak chces, tak si pober nove pristresky k sebe, ale tu kde byvam mi nechaj stare slovsporty (mne sa nechce zmoknut pri kazdj troche dazda)

Re #13242 Andy: a nesli nahodou tebe 5 minut pozadu hodinky ? 😃
Reply on: J #13244:
Nie, to bola vyzva pre DPB, aby vsetkym vodicom strhli premie, kedze vodici z niektorych spomenutych vozov na tomto fore mavaju z takych info strhnute premie 🙂 Vobec by som sa necudoval, keby vsetkym zajtra premie strhli 🙂
Andy: Nešli. Ja som sa dnes vozil a išli práve načas. Skontoluj si hodiny 🙂
Andy: No podľa prevádzakových údajov DPB z roku 2000 je zástavok 1217. Prístreškov JCDecaux je asi tak do 300. No to mi musíte povedať vy, či je to myslené 1217 zastávok v jednom smere, alebo napríklad Poštová je tam rátaná dvakrát. Ak by to bolo tak, tak 100 prístreškov ročne by znamenalo o 8 rokov prístrešky všade tam kde sú potrebné, pretože na niektorých sa dávajú dva prístrešky. Na niektoré dokonca aj viac.

Inak už mi dosť ľudí hovorilo, že môj inck sa dá ťažko sklonovať, a tak rozmýšlam nad novým no neviem na nič prísť tak poradte.
!!! Dnes islo kazde vozidlo MHD v predstihu aspon 5 minut!!!!
for DPB: Zajtra sa opytam vodicov, ci ste im vsetkym strhli premie! 🙂 )
Reply on: J #13238:
1. Slovom jedna. Ale v testovani su dalsie 🙂
Reply on: J #13237:
Keby este takych 5 rokov pribudali po 100, tak by boli aj v Statnych lesoch 🙂

Co sa tyka toho pristresku, on nema este panely namontovane, cize tak chybaju bocne panely. Tusim som isiel okolo na bicykli so zmrzlinou alebo som tam pozeral nejaky cestak, skusim si spomenut 🙂
Reply on: J #13237:
A je vkusnejsie polepena 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.