7704 na 8/? bol so zlomenym pantografom dotlaceny K2 7063(?) z 3/?, kym zalozak 7718 mal hotove manevre. Tetka ho vyvolavala nech sa dostavi k telefonu. Pobehoval po obratisku kym nasiel funkcny. A mozno ani nenasiel ale dohucali 2 dispeceri a za nimi T3+K2. ZV potiahne K2 do vozovne.
Ale podotykam, ze presna vyprava sa da zapamatat maximalne trojdnova-potom by uz mohla nastat chyba. Aj k tomuto je diar dobre mat so sebou "v pohotovosti" :o)
Je tak, ako hovorim A pamatam si ich tak uz pomaly jubilejnych 15 rokov-viem, kedy ktory vodic kde a aky voz jazdil-ktory do ktoreho voza patri--a navyse:kazdy bus je tak typicky, a ma toooolko typickych detailov (a svoj "hlas"), ze vzdy to mam potvrdene "zrakom i sluchom" a neda sa to pomylit Do diara si to po veceroch pisem iba kvoli archivu-vsetko si to odkladam. :o)
Nevyjadril som sa dostatočne polopatisticky. Nechápal som, prečo sa vodič oháňa tým, že nemá mobil, keď na dorozumievanie s dispečingom má slúžiť vysielačka.
Inak, na 11/2 nebýva súprava, takže tam sa cesťáková navigácia dala v pohode použiť.
P.S. Brigádoval som na ČHŽ. Tiež už majú vysielačky, ale ja som si svoje na stúpačke prvého vozňa odmával. Raz sa proti mne rozbehol býk:-). To vieš, červená handra...
frenky: 1010 dnes na 37.
6605 je dost velky serbel - ma uplne dosahany rozjazd. A na zadnej linkovej tabuli ma bielym papierom nalepene "Hodzovo namestie". To asi znamena, ze pod tym bude "Mierove namestie" .
Postrehy:
3630 je dost velky serbel, ale aspon este nie je tak opotrebovany. Z Budkovej na X17 odisiel -1 a na Valassku prisiel presne (jazdny cas tym padom 3 minuty). Zastihol som akurat striedanie vodicov. Otacanie X17 na Budkovej je desne!!!!!! Ked to rozkopu este viac, tak nie je sanca. Takisto ako prechod Jancova - Budkova je samovrazda! A to este ani poriadne nezacali kopat!!! Total zabijak. A ked to rozkopu som zvedavy.
Nove vystupiste Budkova uz ma Ceteprint!, akurat ho dokoncuju. Oplati sa na celu situaciu ist pozriet.
Ten rozkopany usek od Budkovej po Cerveny kriz je sice zakazany vjazd, obchadzka, prikazany smer alebo hocico pre autickarov vsak chyba! Nejaky Novozamocan na to cumel asi 5 minut.
Interval pri jazdnej dobe 9 minut + 2 rezerva by mohol byt celodenne 15, niektore odchody by vsak mohli byt vynechane. Takto by to slo a ludia by nenadavali (hlavne babky... sa rozculovali ako poslu staznost na DPB hehe ). Ale uznavam, ze je to hrozne. Pri dobrej voli by 20 minutovy interval nemal ziadny problem. HNUS!!!
No urcite A ako si potom pamatas ci ti take cislo videla vcera, predvcerom alebo dnes... Mi nepovedz, ze si zapamatas dvadsat cisel z kazdeho dna Potom uz viem, ze preco tu vznikaju hadky Ked si kazdy "pamata", tak niet divu
A co takto niekedy namiesto pracneho zapisovania cisel navstivit dispecing a okopirovat si vypravu??? Ja vam poviem asi tak, ze ma to bavilo pisat 2 dni.
No teda pre mna to je zakodovane stale ak nie este viac !! ;))) Ja do tych busov takto podrobne vazne nevidim. ;') Rozoznavam len podla typu (Ik 280, Kar C7xx...) inak nic.
Ale mozem Ti napisat "odkodowanu" dnesnu vypravu linky 68-bude to trosku dlhsie, ale nech sa paci ;-D
68:Ik435, prva seria, zelene celo, vlnkovany zaves na bocnom okne kabiny;Karosa B741, druha seria, vyzbroj 1914, motor MAN, zelene celo, transparenty BUSE;Ik435 bez viditelnych vonkajsich znakov, veeela zrkadiel v kabine;Karosa C73x, na lavoboku zvysok oramovania z reklamy, na prednom cele v strede trochu zlupana zlta kocka, mechanicka prevodovka;Karosa B741, druha seria, vyzbroj 1914, motor MAN, lave vonkajsie spatne zlte (pohlad spred busu), pridawne smerovky za harmonikou.
No? Co hovoris na odkodovanu vypravu? ;-D
(pozn.:pod celom rozumej vrch celneho skla)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.