Dobre, mate pravdu samozrejme, ze v Ba su 9,5m SORy. Ospravedlnujem sa. Neviem preco som si myslel, ze maju 10,5m.
COLOR> inak je ti jasne, ze si skodoradostny smrad, hej?
kazdy detail ktory pretrca na vozidle ma velky vplyv na aerodynamiku vozidla.vytvara to odpor a pribrzduje vozidlo.kazdy odpor ma velky vplyv na spotrebu.denne to je niekolko 10 litrov navyse. keby ikarus bol aerodynamickejsi tak ma spotrebu mensiu cca o 18litrov/100km. ps:ikarus ma spotrebu cca 70-80lit/100km
Pokial viem, v Ba jazdia Sory z oznacenim SOR B9,5 a ak si si nevsimol, tak medzi strednymi a zadnymi dverami mal o okno navyse... si tam dnes nesedel???
mat3j> no pekna vyprava Ale predsa jedna vec, co je nespravna:
2215 na 34/? > nuz 2215/I. vyhorel, tak bol vyradeny, nasledne na to precislili 1205 na 2215/II. a ten siel do plynu a je z neho 2609 a ta je dnes na 61.
Ale s cim si si to pomylil netusim, kedze ani 2315 uz nieje v 2.DPA, myslim, ze je z nej 4216, alebo 4217, ale inak v pohode.
Frenky: akoze nie je dlhsi ved je to SOR B 10,5 a v udajoch sa udava dlzka 10500 mm. A tu aerodynamiku som u tohto ekobusu myslel kvoli tej plynovej bonbe a potom ma ten bus aj vyssiu spotrebu nie?
No ten fekobus nieje ani dlhsi ani sirsi, len je vyssi. To co je na streche je plynova bomba. Ale vyzera to cudne. A co sa aerodynamiky tyka, mam pocit, ze SOR je najaerodynamickejsi zo vsetkych busov co tu mame.
Inak je to klasicky kopreSOR so vsetkymi jeho vyhodami a nevyhodami. A na zadne sedacky sa nezmestim na vysku nikde okrem Ikarusu 280. 283 neratam, ten nema (az na 1) zadne sedacky.
Ach jo! Zdenko, naco by preboha vetrak zaberal tak miesta? Vetrak, je stresne okno, alebo rozhanac vzduchu, ktory zabera menej ako 3l objemu vozidla! To co ma ten bus na streche, je plynova bomba! Sirsi moc neni, skvor je dlhsi! A vyssi ludia sa tazko zmestia na zadnu 5sedacku
d3k0