ved prave, pod oknom mi jazdi raz biely, raz zeleny, potom zeleny s drakom, raz zeleno-zlty a stale je to plynak a stale patri jednemu podniku a jazdi v jednom meste. ja uz sa radsej nad tym nepozastavujem, ale aspon pri novych lakovaniach by mohli dodrzat jednotny nater, nepoviem ze pri starych vozoch, ale aspon vozy ktore sa modernizuju v priebehu jedneho polroka by mohli mat rovnaky nater. dufam aspon, ze klbove plynaky vydrzia dlhsie ako kratke.
Lebo nikdy sa mi nic nestalo, ale keby len uplna malickost... Tak potom. A L21 chodim dost casto, tak nech si DPB nepraje aby sa tam nieco vyskytlo prave vtedy, ked tam budem cestovat JA.
Mna SK klavesnica natolko nastvala, ze som si ju prepisal na programatorsku SK klavesnicu. Cize mas tam vsetky diakriticke znaky ako na SK klavesnici (okrem ň) a zvysok mas uplne rovnaky ako na EN klavesnici vratane zavinacov, dolarov a podobne. Kto ju chce, moze mi poslat maila, ale je to len pre Win XP
Re #11394 Andy: Je to super voz a ta nalepka tam pribudla, ked ho niekto od nas fotil
Inak, kedze 1513 bol prvy voz, co presiel cez BBDS, ze podobne nedopadnu aj ostatne vozy
Vcera vecer som isiel 1213 na 21, a to je uplne super voz. Hore Prazskou to islo rychlo a svizne ako nejaky TAM BUS. A inac, kto nalepil na roletku nalepku iMHD, priznajte sa!
Pozrite si 1131 a uvedomte si, ze takto vyzera polovica vozoveho parku divizie autobusy! Ono to nie je iba odlomenie napravy, ale aj plno potencialnych nehod, ktore mozu s cim dalej väcsou pravdepodobnostou nastat. A oni sa aj stanu, skor ci neskor, ale mam taky pocit, ze to bude asi skor ako neskor...
Z historie vidiet, ze Slovaci mali odjakziva na pisacich strojoch ine y/z ako anglicania. Takze je to prakticke, ze ludia pouzivaju EN klavesnicu, ale niektori nemaju dovod prejst na EN, ked su na slovensku zvyknuti.
Akoze radsej nech NIC nechodi ako keby sa malo zabit neviem kolko cestujucich. Raz sa moze stat, ze vodic nad autobusom strati kontrolu a narazi niekde do stromu.
Co sa tyka lamania naprav, tak to je bezna porucha, vsak nedavno sa to stalo na stanici nejakej 14Tr, teraz ten Ik283, pred rokom niekde pri Matadorke Karose z petrzalky, asi pred 5 rokmi som videl Sanos na Prievozskej so zlomenou napravou. A foter hovoril, ze raz isiel Karosou a tiez sa zlomila im naprava.
aj by som nieco napisal, ale kedze nas niekto nema rad, tak nenapisem nic...
frenky> a tak preco mu potom koleso odletelo? inak o ik280, ktory drbol na zem po tom ako sa mu zlomila naprava som uz pocul na linke 39 (pri odbocovani do sl.udolia)...akurat podrobnosti sa mi zistit nepodarilo...cca 1-2roky dozadu to malo byt
inac je to tiez dobra pakovina.. podla mna mali brat z 2. DPA zaradom ik435ky ob dobne ako to spravili v 3. DPA s ik415 a nie vyhadzovat z 2. DPA aj lepsie vyzerajuce karosy (ale zmeska vsetkeho mozneho stale vo vozovniach ostane, mohli to troska unifikovat...)
som si to dnes vsimol asi az po 5 minutach jazdy v nom, ze je to 4850. nakoniec petrzalka dopadne najlepsie, ako-tak zachovale vozy z Juraku idu k nam a oni si nechaju plynaky.
Ferro