Reply on: Andy #11389:
ved prave, pod oknom mi jazdi raz biely, raz zeleny, potom zeleny s drakom, raz zeleno-zlty a stale je to plynak a stale patri jednemu podniku a jazdi v jednom meste. ja uz sa radsej nad tym nepozastavujem, ale aspon pri novych lakovaniach by mohli dodrzat jednotny nater, nepoviem ze pri starych vozoch, ale aspon vozy ktore sa modernizuju v priebehu jedneho polroka by mohli mat rovnaky nater. dufam aspon, ze klbove plynaky vydrzia dlhsie ako kratke.
Turbo
co sa moze stat - ohrozenie cestujucich - ohrozenie ostatnych ucastnikov premavky
odlomena naprava - 1 - 1
odpadnutie dveri - 1 - 1
strasny dym z vyfuku - 0 - 1
zlyhanie brzd alebo riadenia - 1 - 1
prepadnutie podlahy (najmä v mieste schodov) - 1 - 0
vypadnute okna - 0 - 1
prepadnutie sedadla (stava sa bezne) - 0 - 0
zle osvetlenie autobusov (mieto blinkrov iba kabliky...) - 0 - 1
odpadnutie vonkajsieho plechu - 0 - 1
roztrhnutie klboveho vozidla - 1 - 1
zlomenie ramu v premavke - 1 - 1
etc... - 1 - 1
Pozrite si 1131 a uvedomte si, ze takto vyzera polovica vozoveho parku divizie autobusy! Ono to nie je iba odlomenie napravy, ale aj plno potencialnych nehod, ktore mozu s cim dalej väcsou pravdepodobnostou nastat. A oni sa aj stanu, skor ci neskor, ale mam taky pocit, ze to bude asi skor ako neskor...