Som bohuzial v praci, takze sa na miesto poruchy osobne nedostanem- -dovolim si iba predpokladat, o ktory z vozov mohlo ist-tu je par kandidatov:1901, 1905, 1906, 1908, 1910, 1911, 1914, 1915, 1917, 1918, 1921, 1922.
1902 a 1916 su dnes vonku na inych linkach.
Ale podarilo sa mi bleskovo prehodnotit technicke moznosti 280tok a toto nie je pri starom vozidle neobvykle--ale tu nejde len o Ikarusy-takeho zavady su bezne aj u starych nakladnych alebo osobnych vozidiel--jednoducho to "sadne" a predbehnu ta kolesa. Klobuk dolu pred vodicom toho busu, ze ho udrzal a neboli zraneni alebo mrtwi ludia!!!
To by trebalo spravit nieco na Magistrate, aby sa veci pohli, DPB si tie peniaze na nove autobusy nenakresli... A keby ano, tak to je falsovanie penazi...
ktory smer to bol - do mesta ?
budu aj nejake blzisie info alebo foto ?
asi by tam bolo treba poslat Markizu, nech narobia okolo toho hysteriu, mozno sa veci pohnu ...
Viacej neviem. Iba mi kolega poveda, ze sa za jazdy utrhla naprava. Autobus padol na zem. Zastavil a cestujuci potom behali po dialnici. ASi im zastavil dasli spoj, ci sa zmestili vsetci naraz neviem. Ale kazdopadne je to handba!
Prave mi kolega povedal, ze ked dnes rano isiel do prace, tak na linke 21, poradie asi 14 alebo 6. Pri jazde na dialnici sa akosi utrhla stredna naprava na Ikaruse 280 (cislo si nevsimol). Ihned tam kde je napajac, sa akosi odlucial hnacia naprava a autobus padol na zem a cestujuci behali po dialnici. Je najvyssi cas podat trestne oznamenie na DPB z dovodu naplnenia skutkovej podstaty vseobecneho ohrozenia!!! Keby som v tom autobuse sedel ja, tak uz ho aj podavam!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo