dával som sem kedysi aj ten môj návrh na linkovanie električiek pri intervale 8//15, tak si ho tu môžeš nájsť ? v tej podobe by ten preklad a nejaký rozumný odstup spojov jednotlivých liniek mal fungovať.
a že vraj je 6229 na Trnávke veľmi zaujímavé. ?
veď dnes je na L203 čo už dal Ogg14 6614 a okrem toho 6229 som videl pred pár týždňami tak isto na L203.
Máš pravdu, na Ružinovskej je to naozaj blbé a aj ráno smer Astro, keď som chodil na strednú, tak som niekedy aj 5 minú čakal ráno a potom išli aj všetky 3 naraz, raz mi už praskli nervy a vybral som sa peši, no samozrejme, kým som prišiel na ďalšiu zastávku, dve mi ušli. ?
To isté aj KV cez pracovné dni, podľa CP má ísť prvá 5 smer mesto a po nej 4, no na 90% idú opačne, čo sposobuje, že z 5 sa nestíha prestúpiť na Floriánskom na 8, tak radšej idem na tú 4, aj keď je plná.
len by to chcelo systém trochu v tých linkách a odchodoch. Pri tomto počte a linkovaní nie je možné robiť odchody tak aby sa stíhali prestupy a boli zachované preklady. Koľkokrát sa na Vajnorskej stane, že behom 6min idú všetky tri linky (smer z centra) a potom 6min diera. A ešte horšie to je na Zlaté piesky, kde ide L4 "zaplnená" tak, že by si všetci posadali a za ňou L2, že si môže každý vybrať z 10 voľných miest a potom 8min pauza. To je iba jeden príklad. Ďalší : teoreticky v smere Trnavské mýto - Ružinov by mala prísť električka do 4min po odchode tej predošlej, ibaže už som bol svedkom toho ako to trvalo 6-7min (počas poobednej špičky).
Linka 9 býva v rannej špičke dosť plná aj pri 6 min. intervale. Hovorím síce o spojoch, čo idú z Ružinova, ale keby tam boli K2S, tak by museli ísť aj smer KV, takže s tým nesúhlasím a 4-ka chodí z KV skoro vždy plná aj v sedle.
tak do Dubravky by stacili K2, no len by nesmeli potom chodit cez KV , pretoze tam sa prave zaplnia . ADD 2 na taku L12 by mozno este postacili K2 - aj to len v urcitycch casoch , ranna spicka a vecer po 21tej nie
presun K2S na L12 by bol ale zbytočné presúvanie lebo by si musel niekam upratať zas dvojičky T3 z L12 a tie iba do Juráku myslím, že chodia z L12. Takže radšej nechať to na L17 a nech sa to poslednou jazdou z KV odprace do Krasňan a vyčká na popoludňajšú L7, ku ktorej to je z Krasňan hneď po ruke.
počas výluky keď chodilo všetko po nábreží nie? Vtedy to bolo logické, veď všetko šlo na jeden smer, po Špitálskej išli spolu 1,4,9 a 17 a po nábreží všetkých 5 liniek (+1 ranná)
poslať na čokoľvek z Dúbravky počas pracovného dňa K2S je volovina najvyššieho rangu (samozrejme ak je to záložák, tak to ospravedlňuje), ale keďže to prechádza cez Dúbravku a ešte aj Karlovku, tak je silný predpoklad, že sa to vozidlo naplní oveľa rýchlejšie než taká L4 či 9, ktoré začínajú iba v Karlovke, teda sú ušetrení o cestujúcich z Dúbravky. Na takej L9, ktorá ide niekedy v závese za inou linkou by K2S neuškodila, lebo na Karloveskej je tá frekvencie ráno priam úchvatná.
Prosím, ak máte niekto cestovné poriadky mestskej dopravy Piešťany v ľubovoľnej podobe (elektronická, alebo vlastné) prosím nascannujte mi ich, alebo pošlite na Email: lukisho21@azet.sk, PROSÍM, PROSÍM. Mám záujem o roky 19XX-2003 (pozn. XX- roky od vzniku po rok 1999 vrátane). ďakujem všetkým, ktorí mi už niečo poslali, alebo niečo pošlú... ďakujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.