a že vraj je 6229 na Trnávke veľmi zaujímavé. ?
veď dnes je na L203 čo už dal Ogg14 6614 a okrem toho 6229 som videl pred pár týždňami tak isto na L203.
Máš pravdu, na Ružinovskej je to naozaj blbé a aj ráno smer Astro, keď som chodil na strednú, tak som niekedy aj 5 minú čakal ráno a potom išli aj všetky 3 naraz, raz mi už praskli nervy a vybral som sa peši, no samozrejme, kým som prišiel na ďalšiu zastávku, dve mi ušli. ?
To isté aj KV cez pracovné dni, podľa CP má ísť prvá 5 smer mesto a po nej 4, no na 90% idú opačne, čo sposobuje, že z 5 sa nestíha prestúpiť na Floriánskom na 8, tak radšej idem na tú 4, aj keď je plná.
len by to chcelo systém trochu v tých linkách a odchodoch. Pri tomto počte a linkovaní nie je možné robiť odchody tak aby sa stíhali prestupy a boli zachované preklady. Koľkokrát sa na Vajnorskej stane, že behom 6min idú všetky tri linky (smer z centra) a potom 6min diera. A ešte horšie to je na Zlaté piesky, kde ide L4 "zaplnená" tak, že by si všetci posadali a za ňou L2, že si môže každý vybrať z 10 voľných miest a potom 8min pauza. To je iba jeden príklad. Ďalší : teoreticky v smere Trnavské mýto - Ružinov by mala prísť električka do 4min po odchode tej predošlej, ibaže už som bol svedkom toho ako to trvalo 6-7min (počas poobednej špičky).
Linka 9 býva v rannej špičke dosť plná aj pri 6 min. intervale. Hovorím síce o spojoch, čo idú z Ružinova, ale keby tam boli K2S, tak by museli ísť aj smer KV, takže s tým nesúhlasím a 4-ka chodí z KV skoro vždy plná aj v sedle.
tak do Dubravky by stacili K2, no len by nesmeli potom chodit cez KV , pretoze tam sa prave zaplnia . ADD 2 na taku L12 by mozno este postacili K2 - aj to len v urcitycch casoch , ranna spicka a vecer po 21tej nie
presun K2S na L12 by bol ale zbytočné presúvanie lebo by si musel niekam upratať zas dvojičky T3 z L12 a tie iba do Juráku myslím, že chodia z L12. Takže radšej nechať to na L17 a nech sa to poslednou jazdou z KV odprace do Krasňan a vyčká na popoludňajšú L7, ku ktorej to je z Krasňan hneď po ruke.
počas výluky keď chodilo všetko po nábreží nie? Vtedy to bolo logické, veď všetko šlo na jeden smer, po Špitálskej išli spolu 1,4,9 a 17 a po nábreží všetkých 5 liniek (+1 ranná)
poslať na čokoľvek z Dúbravky počas pracovného dňa K2S je volovina najvyššieho rangu (samozrejme ak je to záložák, tak to ospravedlňuje), ale keďže to prechádza cez Dúbravku a ešte aj Karlovku, tak je silný predpoklad, že sa to vozidlo naplní oveľa rýchlejšie než taká L4 či 9, ktoré začínajú iba v Karlovke, teda sú ušetrení o cestujúcich z Dúbravky. Na takej L9, ktorá ide niekedy v závese za inou linkou by K2S neuškodila, lebo na Karloveskej je tá frekvencie ráno priam úchvatná.
Prosím, ak máte niekto cestovné poriadky mestskej dopravy Piešťany v ľubovoľnej podobe (elektronická, alebo vlastné) prosím nascannujte mi ich, alebo pošlite na Email: lukisho21@azet.sk, PROSÍM, PROSÍM. Mám záujem o roky 19XX-2003 (pozn. XX- roky od vzniku po rok 1999 vrátane). ďakujem všetkým, ktorí mi už niečo poslali, alebo niečo pošlú... ďakujem.
Nie som odborník, nič nenavrhujem. ? Len som reagoval na tie "nové električky". Drblo ma párkrát keď som sa tiesnil v K2S-ke na 5-ke čo chodím s ňou do školy. ? Je to síce len môj osobný názor, ale ver tomu, že na 12-ke by sa 3 vozne v špičkách veľakrát uživili. ?
Trammat