počas výluky keď chodilo všetko po nábreží nie? Vtedy to bolo logické, veď všetko šlo na jeden smer, po Špitálskej išli spolu 1,4,9 a 17 a po nábreží všetkých 5 liniek (+1 ranná)
poslať na čokoľvek z Dúbravky počas pracovného dňa K2S je volovina najvyššieho rangu (samozrejme ak je to záložák, tak to ospravedlňuje), ale keďže to prechádza cez Dúbravku a ešte aj Karlovku, tak je silný predpoklad, že sa to vozidlo naplní oveľa rýchlejšie než taká L4 či 9, ktoré začínajú iba v Karlovke, teda sú ušetrení o cestujúcich z Dúbravky. Na takej L9, ktorá ide niekedy v závese za inou linkou by K2S neuškodila, lebo na Karloveskej je tá frekvencie ráno priam úchvatná.
Prosím, ak máte niekto cestovné poriadky mestskej dopravy Piešťany v ľubovoľnej podobe (elektronická, alebo vlastné) prosím nascannujte mi ich, alebo pošlite na Email: lukisho21@azet.sk, PROSÍM, PROSÍM. Mám záujem o roky 19XX-2003 (pozn. XX- roky od vzniku po rok 1999 vrátane). ďakujem všetkým, ktorí mi už niečo poslali, alebo niečo pošlú... ďakujem.
Nie som odborník, nič nenavrhujem. ? Len som reagoval na tie "nové električky". Drblo ma párkrát keď som sa tiesnil v K2S-ke na 5-ke čo chodím s ňou do školy. ? Je to síce len môj osobný názor, ale ver tomu, že na 12-ke by sa 3 vozne v špičkách veľakrát uživili. ?
neviem aká je tam situácia počas špičky, nikdy som nemal zatiaľ čas tam cez prac. deň ráno zbehnúť. Zas ale keby si pospájal do 3xT súpravy, tak v sedle by to nejazdilo nejak zázračne vyťažené. Radšej ráno zahustiť interval. Stačilo by dve linky do Dúbravky s i=6/8/8//15 a bol by fajront, nie?
ale čo tam po kĺboch, rozhodujúca je kapacita a keby ti záležalo iba na kĺboch, tak sú aj 7-článkové električky, ibaže tie články niesú zas také veľké a keď je to NP vozidlo, tak tam nie je toľko miesta na státie.
o nič neprichádzaš... sú to iba staré električky, ktoré prešli GO, dostali novší interiér a mierne omladený vzhľad zvonku. Inak je to stále to isté usporiadanie sedadiel a stále to isté vyšlapávanie schodov. Mimochodom keby taká električka prišla na L1,5 či 12 cez pracovný deň, neviem či by boli cestujúci z Dúbravky a Karlovky nadšení, lebo to má menšiu kapacitu ako klasické dvojča jazdiace do Dúbravky už na všetkých linkách.
no.ev.di.