Akože nie? Veď som zažil. Vchádzala pani a on zatváral dvere. Potom ich buď otvoril alebo sa samy otvorili, ale skrátka, privrel ju. Ten nový kĺbový Sor.
no mal reklamu na bratislavu a tu maju myslim iba 6621, 6639 a 6640. rozbite okno bolo v prednej casti voza na lavej strane. viac sa mi nepodarilo v tej rychlosti z N72 zaregistrovat. bol na poslednom odchode 202 o 23:36 z Gagarinovej smer voz. Hrobonova.
vcera cca o 23:45 videny na Prievozkej na poslednom dojazde L202 s cestujucimi LBC klb. tbus s rozmlatenym bocnym oknom.
cislo neviem. zahliadnuty s oproti iducej N72.
Nie je. V DPB, a. s. ako vodič na trvalý pracovný pomer robí za jeden deň max. 12 hodín. Aj to je už extrém. Priemerná služba má okolo 8-10 hodín.
Potom sú tú tzv. "dielenskí" pracovníci ktorí robievajú v dielni 8 hodín a ak jazdia na kratší prac. čas často keď skončia v dielni okolo 14. hod potom idú jazdiť nech by do 1.00 tak sú v práci v kuse od 6.00 do 1.00 čo je 19 hodín, ale za volantom iba 11 a je to ich vlastná voľba, nikto ich nenúti.
Ešte je možnosť že vodič jazdí okrem DPB, a. s. za inú firmu a tam ťahá pred/po službe v DPB.. či už ide o Abuss, ktorý zmluvne vykonáva záložné vozidlá pre DPB ale to tiež nie je klasické jazdenie, alebo pre nejakého súkromníka mimo robí zájazdy/zmluvnú dopravu.. ale to ide na jeho triko lebo on sám ide proti sebe (aj keď v prospech vysokého zárobku..)
Nie som vôbec z DPB, ale som cestujúci, čo sa tak viac zaujíma. Mám otázku na znalých pomerov: je pravda, že vodiči ťahajú aj viac ako 24 hodín? Dnes na 83 (2849) tesne pred dvanástou smer Petržalka vodič privrel jednu cestujúcui do !predných! dverí. Spýtal som sa ho, či ťahá 24-hodinovku, že si neuvedomuje, že ľudia nastupujú meter od neho. A reagoval, že "Niekedy aj viac". Je to pravda, že ťahajú takéto služby?
Mike
Potom sú tú tzv. "dielenskí" pracovníci ktorí robievajú v dielni 8 hodín a ak jazdia na kratší prac. čas často keď skončia v dielni okolo 14. hod potom idú jazdiť nech by do 1.00 tak sú v práci v kuse od 6.00 do 1.00 čo je 19 hodín, ale za volantom iba 11 a je to ich vlastná voľba, nikto ich nenúti.
Ešte je možnosť že vodič jazdí okrem DPB, a. s. za inú firmu a tam ťahá pred/po službe v DPB.. či už ide o Abuss, ktorý zmluvne vykonáva záložné vozidlá pre DPB ale to tiež nie je klasické jazdenie, alebo pre nejakého súkromníka mimo robí zájazdy/zmluvnú dopravu.. ale to ide na jeho triko lebo on sám ide proti sebe (aj keď v prospech vysokého zárobku..)