Nie som vôbec z DPB, ale som cestujúci, čo sa tak viac zaujíma. Mám otázku na znalých pomerov: je pravda, že vodiči ťahajú aj viac ako 24 hodín? Dnes na 83 (2849) tesne pred dvanástou smer Petržalka vodič privrel jednu cestujúcui do !predných! dverí. Spýtal som sa ho, či ťahá 24-hodinovku, že si neuvedomuje, že ľudia nastupujú meter od neho. A reagoval, že "Niekedy aj viac". Je to pravda, že ťahajú takéto služby?
4904/95 mal problémy už skôr. 17:52 skapal na zastávke Strečnianska smer do mesta. Asi 15 minút tam blikal všetkými smerovkami s nastavenou poruchou na paneli, potom sa pohol, zrejme sa niekde otočil, lebo o cca. 18.20 už bol na konečnej Vyšehradská. Podľa toho, čo píšeš, to asi celkom nerozchodil.
je mozne, ze ZV 4849 hradil potom po 8h 83/1 smer petrzalka, lebo potom ako po 8h dohradil 83/13 neodisiel, ale ostal stat v obratisku pri krizi
Re #113376 a.m.: zato 9.45 sa pri vw vyhrievali 3x23. 8216 spriahajuca sa s ivecom stala na hlavnej ceste, 3422 prestavkovala (/1) a bolo tam aj zv 3410 s mlakou na displeji
ZV 8211 hradilo linku 21, stretnute asi 8.30 marecka smer mesto, hned za nou aj 1630 s cestujucimi, a hradilo aj smer vw, stretnute asi 9.55 kralika
ZV 6275 islo na linke 204 o 12.20 rm smer valaska
ZV4849 hradil linku 83/13 posledne kolo
83/1 - 4223 odstaveny o 8:30 pri Technopole s PV, odchod nehradeny, mozno sa nieco napojilo na trase, neskor sa vratil.
Posledný TAM BUS 1414 to nemal v posledný deň premávky najľahšie. Na spoji linky č. 23, ktorý odchádza 19:22 z JJ-VW, ostal "visieť" na zastávke Agátová. Vyškriabať sa k električkovému obratisku sa mu podarilo až okolo 21:15, takže rovno vykonal s 2-minútovým meškaním spoj linky č. 26 s pravidelným odchodom zo Žatevnej o 21:15. Potom sa mu už darilo jazdiť do konca služby s len drobnými odchýlkami oproti CP. Nehradilo ho nič.
jkt