To by mohlo byťaj preto, že v zadelení (už neviem ktorom) je ako jedna delená 94/12ráno a /7 poobede... a Ranná 94/7 je tuším do 14:30 alebo tak nejak...to tipujem že po skončení rannej špičky robí ZV?
Nezlepšilo, pretože už teraz sú obrovské kolóny aj v Lamači (kde 23 mimochodom chytí tiež meškanie aspoň 10 minút), alebo aj na zjazde z diaľnice (niekedy aj 15 min.)
Jediné riešenie tohto problému, aj keď nákladné by bolo podľa môjho názoru pridať ešte jeden voz...
1; Ale keby sa do toho Metra menej auťákov trepalo cez tunelík, a teda viac priamo z Lamača, nezlepšilo by sa to trochu?
3; Zaujímavé. Nie je to niekde k dispozícii? Pokiaľ viem, na Mláke je aj nejaká ubytovňa pre neviem koho, tak možno preto tam DPB ponechal všetky spoje. Z Mláky je totiž pešo všade ďaleko.
a; K pracovnému týždňu sa neviem vyjadriť, ale čo sa týka víkendu, bolo by neefektívne, keby boli na 23-ke nasadené dve vozidlá? V časoch, keď existovala 27 a 35, tak na každej z týchto liniek bolo jedno vozidlo.
1. Tie zápchy tam už budú na dennom poriadku, pretože u nás taká obyčaj, najprv stavaj obchody a domy, a potom cesty.
2. Čo sa týka prestupov 23/24/26, tie tam sú kvôli prestávkam vodiča vozidla 23/1. Keďže jazdná doba je 24/25 minút, tak ak sa vozidlo točí po 60 minútach, tak na prestávku, vyrovnanie meškania a technologický čas zostáva 11 minút, čiže de facto prestávka žiadna. Ja som sa tu už viac krát vyjadroval k tejto linke, že je to časovaná bomba. Skús si to tu vyhľadať v archíve. ?
3. SOŠ PZ SR vypracovalo svoj návrh, ktoré odchody L 23 potrebuje a ktoré nie. To, že tam DPB ponechal všetky spoje je už jeho vec. (keby sa chodilo len po VW, tak by s tými prestávkami a meškaním nebol až taký problém)
4. Tá cesta medzi VW a Opletalovou je bez problémov, chodia tadiaľ aj výjazdy resp. dojazdy L 20 a 28.
5. Na Mláke sa kĺbák otočí, ten 15 metrový voz by ale asi mal problém.
poznámka: samozrejme sa dá stíhať aj jazdná doba na L23, ale to by si musel dodržiavať predpisy = pekne ísť 50, resp. na ceste popri metre 80kmh
To stále kvôli Metru bola dnes podvečer zápcha pri tunelíku v smere z Dúbravky do DNV?
A odpusťte, že sa znova vraciam k mojej obľúbenej téme (už tade tak skoro nepôjdem). Mám ešte aj nejaké otázky.
23-ka s odchodom 17:20 h zo zastávky "Kremencová" smer Lamač meškala až 8 minút. Napriek tomu ju nadväzná 1633 tiež na 23-ke počkala na "J. Jonáša - VW" a do Dúbravky prišla s cca 9-minútovým meškaním.
Prestup bol perfektne zmanažovaný. ? 1633 čakala už s nastupenými cestujúcimi tesne pred zastávkovým prístreškom. SOR-ka teda zastala pred 1633 vďaka čomu vodič klbáku mal prehľad o potenciálnych prestupujúcich a zároveň potenciálni prestupujúci v SOR-ke mali umožnený jednoduchý prestup na hrane.
V minulosti čo si pamätám (keď nič nemeškalo) SOR-ka dala vystúpiť cestujúcich úplne na okraji /začiatku/ a ľudia museli pešo prejsť po chodníku okolo prestávkujúcej 21-ky (iek) až po zastávkový prístrešok. Pre starších či horšie vidiacich ľudí to bolo stresujúce a podľa mňa to bolo menej prehľadné aj pre vodiča nadväznej 23-ky (23/7).
OTÁZKY / NÁVRHY: Na jednej strane sa mi čakanie nadväznej 23-ky páči aj v tomto prípade, ale vzhľadom na veľmi nízky počet cestujúcich v SOR-ke mi potom to vynútené meškanie 23/7 pripadá byť ako dosť veľký ústupok.
1; Čo myslíte, bolo by reálne a / alebo lepšie v prípade meškania 23-ky už z Lamača napr. nad 5 minút, keby 23/7 išla na pokyn dispečera sa naprázdno otočiť na obratisko "Opletalova" s tým, že od zastávky "Kremencová" by začala brať cestujúcich?
"Odstrelili" by sa tým síce zastávky "Mláka", "Rakyta" a "Vápencová", ale napr. v tom dnešnom spoji z tých zastávok dnes nikto necestoval.. Tým pádom by teda 23/7 do Lamača prišla s menším (žiadnym?) meškaním.
2; Je použiteľná tá cesta od "J. Jonáša - VW" priamo na obratisko Opletalova? Lebo jedine v takom prípade si to viem predstaviť.
3; Ale stihol by to takto ten klbák? Pozerám, že ako 24-ka má príchod na "J. Jonáša - VW" o 17:16 h.
4; Viem, že klbák sa na Mláke neotočí. 12-metrový voz v pohode ALEBO musí byť vodič obzvlášť opatrný? A čo taký 15-metrový záložák? Zvládol by to?
ku hradeniu 7128 : Od 6:15 vypadla L5/13 7905+7906 pre MU ( usek detvianska - komisarky ) ,pritomny aj dispecing ,kolona asi 5 vozov ,nakoniek po svojich odisla do vozovne ,premavka obnovena po 6:35 ,prva v kolone 11/7 7947+7948
Zastávky na úseku Voz. Petržalka - Vyšehradská sú v zastávkových CP vyznačené kurzívou a CP sú vylepené aj na zastávkach na tomto úseku. Dokonca aj na označníky pridali terčíky L93. Podľa CP sa jedná o zachádzanie, nie o dojazdy, aj keď väčšina spojov sú dojazdy do vozovne.
skvelé ? Ale čo som videl na iných vozoch ohľadne iných mestských častí, tak väčšinou to asi vychádza.
Re #109113 Valec: ? A koľko z tých vozov doobedňajších vo Vozovni Petržalka reálne končí?
A teda to je potom o toľko viac aj výjazdov z Vozovne Petržalka? Tie výjazdy nemajú CP ani na zastávkach ani na internete (v úseku Vozovňa Petržalka - Vyšehradská) ALEBO sa mýlim?
Viem, na 93jku sú vypravované aj SORy 18XX 1-2 poradia ale to boli s klímou. Teraz budú aj bez klímy. Síce teraz pol roka to bude jedno ale v lete nie.
Mohli by sa nájsť peniaze a objednať ešte 15 MB Capacity nech ich je 40.
Trnavka robi od 1.11. 93/11-15 Cize 5 poradi. Petrzalke zobrali 93/13, cize poslednu zo stanice v Po-Pi s uchvatnym dojazdom z Vozovne Petrzalka do Vozovne Trnavka. Z toho 93/12 (nahravka na n31) a delena 93/15 nie su v zadeleni SOR. Aj ked s tou 93/12 som si neni isty, lebo donedavna v zadeleni SOR bola, potom sa tam dostala namiesto toho 21/5 (nahravka na n21) ale teraz mam pocit, ze maju v zadeleni miesto 21/5 opat 93/12. Zistim, dam vediet, ak by bol zaujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat
Na L9 bola aj 7957+58.