To by mohlo byťaj preto, že v zadelení (už neviem ktorom) je ako jedna delená 94/12ráno a /7 poobede... a Ranná 94/7 je tuším do 14:30 alebo tak nejak...to tipujem že po skončení rannej špičky robí ZV?
Nezlepšilo, pretože už teraz sú obrovské kolóny aj v Lamači (kde 23 mimochodom chytí tiež meškanie aspoň 10 minút), alebo aj na zjazde z diaľnice (niekedy aj 15 min.)
Jediné riešenie tohto problému, aj keď nákladné by bolo podľa môjho názoru pridať ešte jeden voz...
1; Ale keby sa do toho Metra menej auťákov trepalo cez tunelík, a teda viac priamo z Lamača, nezlepšilo by sa to trochu?
3; Zaujímavé. Nie je to niekde k dispozícii? Pokiaľ viem, na Mláke je aj nejaká ubytovňa pre neviem koho, tak možno preto tam DPB ponechal všetky spoje. Z Mláky je totiž pešo všade ďaleko.
a; K pracovnému týždňu sa neviem vyjadriť, ale čo sa týka víkendu, bolo by neefektívne, keby boli na 23-ke nasadené dve vozidlá? V časoch, keď existovala 27 a 35, tak na každej z týchto liniek bolo jedno vozidlo.
1. Tie zápchy tam už budú na dennom poriadku, pretože u nás taká obyčaj, najprv stavaj obchody a domy, a potom cesty.
2. Čo sa týka prestupov 23/24/26, tie tam sú kvôli prestávkam vodiča vozidla 23/1. Keďže jazdná doba je 24/25 minút, tak ak sa vozidlo točí po 60 minútach, tak na prestávku, vyrovnanie meškania a technologický čas zostáva 11 minút, čiže de facto prestávka žiadna. Ja som sa tu už viac krát vyjadroval k tejto linke, že je to časovaná bomba. Skús si to tu vyhľadať v archíve. ?
3. SOŠ PZ SR vypracovalo svoj návrh, ktoré odchody L 23 potrebuje a ktoré nie. To, že tam DPB ponechal všetky spoje je už jeho vec. (keby sa chodilo len po VW, tak by s tými prestávkami a meškaním nebol až taký problém)
4. Tá cesta medzi VW a Opletalovou je bez problémov, chodia tadiaľ aj výjazdy resp. dojazdy L 20 a 28.
5. Na Mláke sa kĺbák otočí, ten 15 metrový voz by ale asi mal problém.
poznámka: samozrejme sa dá stíhať aj jazdná doba na L23, ale to by si musel dodržiavať predpisy = pekne ísť 50, resp. na ceste popri metre 80kmh
To stále kvôli Metru bola dnes podvečer zápcha pri tunelíku v smere z Dúbravky do DNV?
A odpusťte, že sa znova vraciam k mojej obľúbenej téme (už tade tak skoro nepôjdem). Mám ešte aj nejaké otázky.
23-ka s odchodom 17:20 h zo zastávky "Kremencová" smer Lamač meškala až 8 minút. Napriek tomu ju nadväzná 1633 tiež na 23-ke počkala na "J. Jonáša - VW" a do Dúbravky prišla s cca 9-minútovým meškaním.
Prestup bol perfektne zmanažovaný. ? 1633 čakala už s nastupenými cestujúcimi tesne pred zastávkovým prístreškom. SOR-ka teda zastala pred 1633 vďaka čomu vodič klbáku mal prehľad o potenciálnych prestupujúcich a zároveň potenciálni prestupujúci v SOR-ke mali umožnený jednoduchý prestup na hrane.
V minulosti čo si pamätám (keď nič nemeškalo) SOR-ka dala vystúpiť cestujúcich úplne na okraji /začiatku/ a ľudia museli pešo prejsť po chodníku okolo prestávkujúcej 21-ky (iek) až po zastávkový prístrešok. Pre starších či horšie vidiacich ľudí to bolo stresujúce a podľa mňa to bolo menej prehľadné aj pre vodiča nadväznej 23-ky (23/7).
OTÁZKY / NÁVRHY: Na jednej strane sa mi čakanie nadväznej 23-ky páči aj v tomto prípade, ale vzhľadom na veľmi nízky počet cestujúcich v SOR-ke mi potom to vynútené meškanie 23/7 pripadá byť ako dosť veľký ústupok.
1; Čo myslíte, bolo by reálne a / alebo lepšie v prípade meškania 23-ky už z Lamača napr. nad 5 minút, keby 23/7 išla na pokyn dispečera sa naprázdno otočiť na obratisko "Opletalova" s tým, že od zastávky "Kremencová" by začala brať cestujúcich?
"Odstrelili" by sa tým síce zastávky "Mláka", "Rakyta" a "Vápencová", ale napr. v tom dnešnom spoji z tých zastávok dnes nikto necestoval.. Tým pádom by teda 23/7 do Lamača prišla s menším (žiadnym?) meškaním.
2; Je použiteľná tá cesta od "J. Jonáša - VW" priamo na obratisko Opletalova? Lebo jedine v takom prípade si to viem predstaviť.
3; Ale stihol by to takto ten klbák? Pozerám, že ako 24-ka má príchod na "J. Jonáša - VW" o 17:16 h.
4; Viem, že klbák sa na Mláke neotočí. 12-metrový voz v pohode ALEBO musí byť vodič obzvlášť opatrný? A čo taký 15-metrový záložák? Zvládol by to?
ku hradeniu 7128 : Od 6:15 vypadla L5/13 7905+7906 pre MU ( usek detvianska - komisarky ) ,pritomny aj dispecing ,kolona asi 5 vozov ,nakoniek po svojich odisla do vozovne ,premavka obnovena po 6:35 ,prva v kolone 11/7 7947+7948
Zastávky na úseku Voz. Petržalka - Vyšehradská sú v zastávkových CP vyznačené kurzívou a CP sú vylepené aj na zastávkach na tomto úseku. Dokonca aj na označníky pridali terčíky L93. Podľa CP sa jedná o zachádzanie, nie o dojazdy, aj keď väčšina spojov sú dojazdy do vozovne.
skvelé ? Ale čo som videl na iných vozoch ohľadne iných mestských častí, tak väčšinou to asi vychádza.
Re #109113 Valec: ? A koľko z tých vozov doobedňajších vo Vozovni Petržalka reálne končí?
A teda to je potom o toľko viac aj výjazdov z Vozovne Petržalka? Tie výjazdy nemajú CP ani na zastávkach ani na internete (v úseku Vozovňa Petržalka - Vyšehradská) ALEBO sa mýlim?
Viem, na 93jku sú vypravované aj SORy 18XX 1-2 poradia ale to boli s klímou. Teraz budú aj bez klímy. Síce teraz pol roka to bude jedno ale v lete nie.
Mohli by sa nájsť peniaze a objednať ešte 15 MB Capacity nech ich je 40.
Trnavka robi od 1.11. 93/11-15 Cize 5 poradi. Petrzalke zobrali 93/13, cize poslednu zo stanice v Po-Pi s uchvatnym dojazdom z Vozovne Petrzalka do Vozovne Trnavka. Z toho 93/12 (nahravka na n31) a delena 93/15 nie su v zadeleni SOR. Aj ked s tou 93/12 som si neni isty, lebo donedavna v zadeleni SOR bola, potom sa tam dostala namiesto toho 21/5 (nahravka na n21) ale teraz mam pocit, ze maju v zadeleni miesto 21/5 opat 93/12. Zistim, dam vediet, ak by bol zaujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MARAD