Reply on: Peon #109144:
Nezlepšilo, pretože už teraz sú obrovské kolóny aj v Lamači (kde 23 mimochodom chytí tiež meškanie aspoň 10 minút), alebo aj na zjazde z diaľnice (niekedy aj 15 min.)Jediné riešenie tohto problému, aj keď nákladné by bolo podľa môjho názoru pridať ešte jeden voz...
Yzerman22
1. Tie zápchy tam už budú na dennom poriadku, pretože u nás taká obyčaj, najprv stavaj obchody a domy, a potom cesty.
2. Čo sa týka prestupov 23/24/26, tie tam sú kvôli prestávkam vodiča vozidla 23/1. Keďže jazdná doba je 24/25 minút, tak ak sa vozidlo točí po 60 minútach, tak na prestávku, vyrovnanie meškania a technologický čas zostáva 11 minút, čiže de facto prestávka žiadna. Ja som sa tu už viac krát vyjadroval k tejto linke, že je to časovaná bomba. Skús si to tu vyhľadať v archíve. ?
3. SOŠ PZ SR vypracovalo svoj návrh, ktoré odchody L 23 potrebuje a ktoré nie. To, že tam DPB ponechal všetky spoje je už jeho vec. (keby sa chodilo len po VW, tak by s tými prestávkami a meškaním nebol až taký problém)
4. Tá cesta medzi VW a Opletalovou je bez problémov, chodia tadiaľ aj výjazdy resp. dojazdy L 20 a 28.
5. Na Mláke sa kĺbák otočí, ten 15 metrový voz by ale asi mal problém.
poznámka: samozrejme sa dá stíhať aj jazdná doba na L23, ale to by si musel dodržiavať predpisy = pekne ísť 50, resp. na ceste popri metre 80kmh