Este doplnim:
x2xx, x3xx a x4xx - povodne SM 11
15xx, 25xx a 45xx - aj dnes uz vyradene Ikarusy 280 s automatickou prevodovkou
16xx - zajazdove Karosy - bejvavalo, uz je to v Zajazdoch BA
17xx, 27xx - uz vyradene dvojdverove Ikarusy 280.10
2700 - skusobny Ikarus 405
1800 - skusobny Ikarus 417
35xx - SOR B9.5
Rozdiel medzi kolonami je asi taky, ze 1. a 2. sidli vo vozovni Jurajov dvor resp. Trnavka, 3. vo vozovni Krasnany a 4. v Petrzalke. Kazda kolona ma svoje odstavne plochy (napr. prva pri Roznavskej ceste, druha pri Vajnorskej ulici), vlastnu vypravnu, "vlastnych" vodicov.
P.S. "kolona" sa oficialne vola dopravna prevadzka (DP)
x2xx, x3xx a x4xx - povodne SM 11
15xx, 25xx a 45xx - aj dnes uz vyradene Ikarusy 280 s automatickou prevodovkou
16xx - zajazdove Karosy - bejvavalo, uz je to v Zajazdoch BA
17xx, 27xx - uz vyradene dvojdverove Ikarusy 280.10
2700 - skusobny Ikarus 405
1800 - skusobny Ikarus 417
35xx - SOR B9.5
Rozdiel medzi kolonami je asi taky, ze 1. a 2. sidli vo vozovni Jurajov dvor resp. Trnavka, 3. vo vozovni Krasnany a 4. v Petrzalke. Kazda kolona ma svoje odstavne plochy (napr. prva pri Roznavskej ceste, druha pri Vajnorskej ulici), vlastnu vypravnu, "vlastnych" vodicov.
P.S. "kolona" sa oficialne vola dopravna prevadzka (DP)


Darro
druhe cislo typ
tretie pocet
stvrte tiez pocet
ale obcas su v tych poslednych dvoch cislach rozdiely v typoch ako Ikarus 435.18 , 435.18B , 435.18E , 435.18F