Reply on: Martin Fundárek #9788:
Pokial je mne zname je to preto ze vyhybka hore na Nam.SNP (Stalinak) smerom na Obchodnu/tunel nema el.ovladanie a v DPB sa boja ze keby si ju museli vodici prehadzovat rucne, tak by nezabrzdili supravu a ta by skoncila ako pamatnik (ne)sluzieb DPB niekde uprostred Kamenneho namestia. Aspon ja tak viem...Co sa tyka tych elektriciek... Vidim tam urcitu snahu - preklady liniek. Co nechapem preco na 2ke budu od Polusu po Zlate jazdit prazdne supravy a dojazdy naprazdno. Myslim ze obmedzovat najlepsiu el.linku v BA (5) vo vecernych hodinach je tiez na uvazenie. A na zaver len doplnim: Kedysi davno chodila linka 12 na trase Ruzinov - Nam.L.Stura - Dubravka. Potom sa linka na dve (12 a 14) rozdelila s argumentom ze budu na seba dobre nadvazovat. Zosuladenie poslednych odchodov z Nam.SNP sa asi neda ani komentovat. to je taky problem spravit podmienku ze posledny spoj (prip. posledne 2-3 spoje) tychto liniek sa na Nam.SNP pockaju ??? Odbodbe ako v Prahe nocne saliny v Lazarskej ulici...
Teraz som skutocne dost dost nasraty. Kto menovite vytvoril a schvalil taketo cestaky elektriciek ? je niekde vycislena uspora oproti sucasnemu stavu, prip. oproti stavu v kt. by sa spravili dobre preklady, 5ka by jazdila do vecera, a NAJMA boli by dojazdy do vozovni ??? Pochybujem... A pritom ako obcania blavy mame snad pravo kontrolovat pracu podniku vlastneneho mestom...
Keby som o 24 hodin neodchadzal na mesiac do Chorvatska tak asi skutocne zacnem spolupracovat na nejakej kampani s cielom 'spropragovat' toto rozhodnutie. Takto mi ostava len dufat ze sa veci casom obratia k lepsiemu...
Martin Fundárek
Zmena trasy 7 je asi dočasná kvôli výluke Mostová. Mimochodom, pozná niekto nejaký rozumný argument na to, prečo môžu jazdiť zo Staliňáku električky iba jedným smerom (buď na Obchodnú, alebo do Tunela)?
Inak je to celé choré.
1. Celodenný interval 12 minút v špičke nebude stačiť, v sedle bol dostatočný aj súčasný.
2. Obmedzenie premávky 5-ky znamená, že po skončení výluky Mostová nebude po 21.hodine v jednom smere a po 22. vôbec obsluhovaná zastávka Kapucínska.
3. Oblasť Polusu by si zaslúžila skôr posilnenie, než skrátenie premávky 4-ky. Kopa ľudí chodí do Polusu nakupovať večer po práci.
4. Nasadenie súprav na linku 2, ktorá je zvyčajne vyťažená v úseku 4 zastávok (Polus-Legionárska) je bohapustým plytvaním.
5. Dojazdy naprázdno ani nebudem komentovať.
Ako možné pozitíva vidím zlepšenie prekladu a zavedenie "vyrážačov" (3/5 = 5/8, 8/4 = 14/4) - možné úspory; ale ešte som nevidel grafikony.