Reply on: Tomas #9179:
Viem, viem... samozrejme, ze je lepsie ked dojde druhokolonny ik280 ako stvrtokolonna kratka napraskana karosa... btw. v akom stave je bublifuk - 4400? Tipujem, ze v stav v ohrade.

hooooodne spinava (asi to je tym, ze ju nema ani jeden z vodicov jej vlastnych)



Bol to asi cerrrstvo precislovany 4812 :o)


-vypravil vsetko stare, co kolesa malo, ked Turecko so Slovenskom vecer futbal hralo 


Andrej (Anndy008)
Proste - povodne to boli klasicke klbove karosy- jedny z prvych, ktore sa dodali na tu dobu v nevsednej uprave - s tmavymi (mozno aj detremalnymi) sklami. Vtedy sa ete pouzivali tabulky na klasickych miestach. A na tych miestach neboli tmave skla - resp. vzadu bola tabulka akurat v tom vyreze "bielom" a bocne - tak tie boli umiestnene vo vetracich onknach a stredna cast, kde bola tabulka bola z bieleho skla. Takze to bolo celkom super. Lenze - vacsina tychto karos isla na GO a potom dostali buse transparenty. A nechali im tmave okna aj na tych sklach, kde su bocne transparenty a zadny dali hore. Paradoxom je, ze v neskorsich niektorych GO tyx istych typov, len s bielymi sklami, je zadny buse transparent vpravo dole....
Takze klasicky - rozmyslanie ala DPB :((.