Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No mna by cistit vozy zase bavilo ved to aj robim,ale tiez po tych ludoch to nie je lahke!Za den prevezes milionpatsto ludi a to si nemysli,ze zdravich a tym chcem dat len na javo,ze mozes vselico chytit.Takze to je z mojho pohladu!
Tomas> mna by to bavilo, ved v takej DNV nemas na starosti vela zastavok a rajon je myslim DNV+Dubravka+Devin, ale niesom si isty. Takto by som to pobehal na bicykli a spojil prijemne s uzitocnym.

Ja by som bol ochotny a schopny chodit aj vozy do vozovne cistit. Kludne. Nemam problem. A je to urcite lepsie ako doma hnit a nic nerobit.

Si> ja by som chcel robit aj vodica, ale urcite nie cely zivot. Ved vidim, co to obnasa. Buzeracia vsede, kam sa len pozries. Si nemozes ani len prdnut, bez toho, aby ti to dakto nepovolil. 😞
Andy:preco by si mal robit 2 roky na tatrovke?A vozit strk?Aj v dpb by ta zaucili ved staci keby si im odstavoval vraky a si zauceny,alebo ist robit do nejakeho skladu!A s tym vylepovanim je to tak,ze to robia ludia na plny uvazok po pripade nejaky cuckosi!Neviem preco by ta to bavilo?Vonku -15 a ty by si si lepil plagatiky po zastavkach ach ach v lete to iste ibaze v opacnom pomere z dvojnasobnou teplotou.Pouvazuj.
Reply on: Andy #7957:
mno ja som 21 mal uz davno a spekulujem kde zobrat neakych zvysnych neviem kolko vela tisic aby som si mohol spravit to Ccko... Vozit 2roky strk s tatrovkou nemusis, ale do urcitej miery je to mozno zaujimavejsie ako vozit ludi s autobusom v DP - zalezi to od firmy v ktorej by si pracoval, ale asi by si nejazdil roky stale po tej istej trase, nik by ta nez***al, ak by si ten strk doviezol o 5 minut skor a strk by ti za jazdy urcite nenadaval na to, ze kolega pred tebou nesiel alebo ze tatrovka je stara a tych kamienkov na nej je nalozenych vela a tlacia sa :-))
Inac kmenovy vodic v DP zas az tak zle nezarobi, ale fakt je, ze praca to je dost narocna...
No, teraz vazne:
Keby som mohol robit v DPB, urcite by som robil. Ale vzhladom na to, ze 21 budem mat o tri a pol roka, tak na vodica si musim pockat. Keby mi dali napr. vylepovat cestaky, urcite by som siel. Uz som sa tam pytal, ale oni nikoho vraj nepotrebuju. Keby sa cestaky dali vylepovat ako brigada, tak by som to bral urcite, vsak lepsie ako v nejakom obchode zbierat voziky alebo kancelarii prepisovat postove obalky.. Ako vodica tam je to komplikovanejsie. Totiz na trolejbus a autobus treba 2 roky prax s Cckom. A to mam kde zohnat? Mama zabit 2 roky zivota vozenim strku v tatrovke alebo co? A Ccko stoji nejakych 15000(hruby odhad), to tiez nie je zadarmo. Elektricky by ma nebavili. Urcite by som vodica nerobil ako "zivotne povolanie". Urcite by ma to prestalo po par rokoch bavit. A este k tomu vodici moc nezarobia. A este dodrziavat tie ****iny, ze zakaz bavenia sa s cestujucimi, a pod.. To odradi kazdeho.
si:mozno,ze by ta to nebavilo,ale keby si to robil cely zivot tak by to uz bolo zo zvyku!!!
Reply on: Tomas #7954:
mozno bavilo, avsak otazka znie: do kedy :-)) Aj jazdit na linke je sranda, ale urcite by ta to omrzelo robit to cely zivot...
Frenky:neblazni to by ta bavilo vycapovat cestaky?To nemyslis vazne!:)
Posli zivotopis uvidis 😛
Ozaj, co by som mal splnat ak chcem byt vylepovac cestakov, dajme tomu len na brigadnickej urovni? Nevie niekto?
Andy, Tomas> mna, keby sa general spytal, ci nechcem ist robit do DPB, tak v momente idem. Najprv by som zacal ako vylepovac cestakov, neskor by som sa s vodicakom na skupinu C(alebo D? Neviem.)dotasil na osobne, nechal by som sa pridelit (pokial by som si mohol vybrat) do 1.DTPA (btw DTPA=Dopravno Technicka Prevadzka Autobusov??), kedze ma s nou spaja materske puto. 🙂, neskor by som to mozno vytiahol az na Generala a spravil tam take poriadky, zeby ma vsetci nenavideli, ale druhy (najma z klubu KPMHaRD) by ma uznavali... 😃

No ale to asi fakt mozem len snivat. ;-D
Reply on: Andy #7944:
Praveze ja by som isiel robit do Bratislavskeho dopravneho podniku,ale jedine keby som bol na velmi dobrom poste a ukazal by som jake chyby robia:-)A samozrejme vsetko by som napravil:-P
Reply on: Andy #7948:
Alebo ked sa don prave nezmestia :-))
Reply on: Ferro #7937:
To nie je take strasne. Ludia si v prvom rade vsimaju ze je ten autobus pekny, to ze je maly si vsimnu az po tyzdni pravidlnej prevadzky.
Reply on: Andy #7944:
To bol asi nejaky SOR co isiel z garaze a mozno zobral aj kolegov ktorych vyhadzoval po ceste:-D;-D;-D;-D
Reply on: si #7939:
HEH, to mi ani nenapadlo 🙂 Tak tam mozno stal len tak ten autobus:) Mozno siel na tu 91ku 🙂
Reply on: Andy #7944:
Je to nespravodlive!!!!Teraz vonku zasa prsi a zasa mesiac budem kukat na spinu:(:(;(;(;(
Aby som upresnil moju informaciu, nevidel som ci v tom SORe boli ludia, iba som ho videl ist zo zastavky

Dnes som sa pekne nachytal na pasce DPB. Isiel som na Vazovovu, ze idem na X11. Logicky som sa postavil na nastupiste 94ky, lebo sa mi to javilo ako vhodna zastavka pre nastupiste, a aj sa mi marilo, ze nieco s 94kou pisali na ozname. Prisiel autobus, zastavil na vystupisti 94, vyhodil ludi, asi minutu cakal, hodil lavy blinker a odisiel. Tak ze takto som sa dal nachytat. Samozrejme, ze o vyluke na tej zastavke nebolo nic. To je cely DPB.
A este sa nas vcera general pytal, ze ci nechceme pracovat v podniku. som mu mal chut povedat: "Ano, v Dopravnom podniku by som chcel pracovat, ale urcite nie v bratislavskom." A ked sa vtipkovalo o prevzati lanovky na zeleznej do spravy DPB, tak Frimmel mu naznacoval nieco ako Preboha, len to nie 🙂

Mimochodom, na Racianskej radiale vylepuje cestovne poriadky nejaky dement. Na Pri vinohradoch je jedna zmena vylepena normalne a este jedna taka ista cez pol cestaku tusim linky 65. To musel nalepit nejaky magor. A neviem ako maju v DPB zorganizovane to vylepovanie vyluk, ale napr. na zastavke Vozovna Krasnany (2. najdolezitejsom prestupnom bode vyluky) nie je o vyluke ani bodka.

Re #7934 Tomas: A elektricky v Jurajovom netvore umyvaju len 30. februara, a trolejbusy na Hrobustovej najskor mesiac po poslednom dazdi alebo po VPcke..

Re #7924 Neopl@n:
1. Ze preco? Lebo ten kto to vymyslel, je uplny magor a dufam ze to nie je ten na koho myslim, a ak ano, tak sa mu ospravedlnujem keby to tu nahodou cital. Asi pretoto sa to zmenilo: "Zlty papier je velmi drahy!" alebo "Ked su vsetky CP biele, tak aj nocaky musia byt!"
2. Vsetky nocaky maju linkove tabule, lebo asi 30% nocakovych vozov nema digitalne transparenty.. 🙂 Na 518 jazdi spravidla SOR, ale tabule musia byt pre pripad, ze by tam SOR nebol.. 🙂
516/12 a 516/13 maju tabule vzdy ked je tam trolejbus, obcas tam je autobus, vtedy mavaju bud digitalne transparenty alebo kriedovu tabulu.

Re #7925 Neopl@n: Precislovanie bolo tusim uz od roku 1997. Ale skoncilo sa presne 10.1.2000, pokial neratam zopar zrusenych liniek (185, 181, 193, 186)
Tri linky chodili aj ako terajsie 77 a 79 🙂 (77, 79, 177, 179, 277, 279(tu si niesom isty ci bola))
To s tou X213 si kde zobral? To bude asi vylukova linka a to X213 je zrejme pracovny nazov, lebo pre ludi sa to nezvykne znacit stvorciferne.

Re frenky #7931: Ako som pisal Neoplanovi, asi kazdy stvrty nocak jazdi s klasickymi tabulami.
Reply on: Ferro #7937:
No ak sa nepomestia do autobusu tak hej:D;-D
Mam aj nieco pre milovnikov reklam,lebo na 1808 maju davat nejaku novu reklamu zevraj jej sprite konci!Ale v pondelok dam vediet!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.