Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
odkaz pre jedneho pana z DPB (nebudem menovat): na zastavku Paulinske musi ist 92 cez dedinu a nie cez tu betonovu cestu okolo BAZky, lebo inak by sa nemohla ist otocit na Opletalovu, ale musela by blokovat jeden jazdny pruh na zastavke pocas prestavky a jednym smerom by aj tak musela ist cez dedinu...takze vodici nie su blbi, ked jazdia cez dedinu...odporucam ist sa tam pozriet osobne 😉

dnes nezvykle na 92/1 je 4945 namiesto 92/5...
a na 4 je dnes 7735+7736 🙂
#7613 tr@mp: tak s tymto suhlasim. Toto uz je celkom pekny plan !!! Hlavne sa mi paci, to obsluzenie Razsoch a vyuzitie 4-prudovej komunikacie v sidlisku v Lamaci ! Kokos... toto je celkom dobry napad clovece ! PRECO SA S TYM DACO NEDA UROBIT ?!?!?! Nakoniec nic nespravime ani s elinami cez Stary most, ani s tymto. PRECO ?! Podme do toho, ved sa chopme toho nejak, nielen tu na diskusii. Je to VELMI pekny napad tr@mp ! Problem trosku vidim v dorieseni useku Hl. stanica - Polianky, ale inak je to vyborne ! Sorry, nepatri to sem, ale neviem ako teraz preniest tuto diskusiu na "diskusne forum". Paci sa mi to tr@mp ! Len treba K O N A T ! ! !
4832 je dobry srot. huci viac ako tam-busy 😞
Sranda, dnes okolo 9:45 rozkopávali kanalizáciu na križovatke Trenčianska - Miletičova, a 209kam nedočiahovali zberače. Tak to vyriešili neobvyklým spôsobom: dali zberače na protismernu stopu, prepli ten vypínač a išli.. Aj pekne cez kríže. Ešte som to nikdy predtým nevidel.. Keď som išiel okolo 11:15 tadiaľ, tak tá rozkopávka bola zúžená a na ničom nepracovali 🙂 Treba sa tam pozreť keď budú robiť.
Reply on: tr3mp #7613:
BTW, tento príspevok by skôr patril do Diskusného fóra, ale keď už sa to začalo tu ...
Reply on: KLF #7607:
Lamač by nebol až taký problém vyriešiť. Od Patrónky by išla trať po Dúbravskej ceste (to je tá paralelná s Lamačskou) až ku križovatke s Poliankami (odbočka na Dúbravku). Tam by musela prejsť nadjazdom na pravú stranu a pokračovala by smerom k nemocnici Rázsochy. Oblúkom by vystúpala až k Ceste na Klanec a po nej a po ulici Podháj (nevyužívaná štvorprúdová cesta - dokonca ani na parkovanie) k bývalému OD Lamač a potom ďalej. Takto by trať krásne obslúžila nemocnici, plánovanú zástavbu v lokalite Zečák aj sídliskovú časť Lamača (teda viac obyvateľov, ako keby išla po Hodonínskej popri železnici, kde je aj nedostatok miesta).
7080+2 Trabusti s vyhybkovimi zelezami daco nacvicuju na triangly na Obchodnej. mensie zdrzanie.
dnesna 22>1015,1062,1066
Reply on: d3k0 #7596:
Heh, som si teraz spomenul, ze niekedy pred tyzdnom som bol na hradzi a medzi Petrzkou a Jarovacmi siel 1203..
Palo: Linku 92 si pokial viem plati Volkswagen.. Inak by zrejme od buduceho tyzdna nemala zmysel. Takze smola 😞

Ten dnesny chaos s 201 a 202 poobede okolo 14-15 hod. bol sposobeny vraj poskodenou vyhybkou na Cilizskej a vraj aj nejakym strhnutym vedenim na Prievozskej(neoverene, ale velmi pravdepodobne, kedze nechodili ani na stanicu a do mesta trolejbusy). Na 201 chodilo vela klbovych plynakov 🙂 (najmenej 3 a jeden kratky).
Reply on: KLF #7607:
no tu druhu vetvu si viem vcelku bezproblemovo predstavit z hl. st. po patronku a odtial prepojenu cez mlynsku dolinu, tam dalej je to uz naozaj vcelku dost narvane, ale ked psravia ten dialnicny tunel, mozno sa to zmeni... a co sa lamaca tyka, tam sa ja ani nevyznam :-))
Reply on: si #7606:
o tom prestavani tej trate v Dubroavke a KV vravim uz dlho. Po vsetkych smeroch. Ale trat cez Patronku - ackoliv som bol jej zastanca - je v podstate nerealizovatelna. nemas to tam kde tahat a vypadovku tam moc obmedzovat nemozes. Hlavny problem by vznikol v Lamaci kade to viest. To mi ver. Aby to bolo aj ucelne v tom Lamaci.
Reply on: KLF #7605:
to by chcelo prestavat celu trat v KV aj dubravke a bolo by vysoko vhodne aby existovala k trati este jedna paralelna vetva (optimalne hl. st. - patronka - lamac) s prepojovacimi kolajami pre pripady vyluk.
Reply on: SelfMan #7603:
No... sak ja som to len tak z recesie napisal. Ale ono keby sa to vybudovalo polorychlodraznym systemom a behalo by to FAKT rychlo, tak by to bolo casovo VELMI zaujimave pre obyvatelov DNV az k Tescu.
Este musim doplnit jednu informaciu k #7599 , ktora sa stala po odoslani prispevku:
- 2932 docasne vypadol na linke 83/1 po 21. h., neskor ho nahradil ZV nejaky Ik. 435 ( podla vsetkeho 2808, ale nie som si isty, videl som ho len z dialky )
Reply on: KLF #7602:

Ak sa ta elektrickova trat postavi, tak by som bol velmi zvedavy kolko ludi by nou cestovalo. Z konca Dubravky je to na Kapucinsku cca. 22 minut, ale do "dopravneho" stredu mesta to trva dost dlhsie. Tam sa obyvatelia DNV dostnu o kus rychlejsie.

Ono uz teraz sa Obyvatel DNV dostane na Racko rychlejsie ako obyvatel Dubravky "expresnym" spojom 34. Priznam sa vsak, ze poslednu dobu som radsej, ze jazdim autom. V praci som za 20 a nie za 45 minut. Nehladiac na to, ze sa nemusim rano stresovat ci a kedy mi pojde najblizsi spoj.
V tretej etape sa postavi elektrickova trat do DNV. Ak nie, tak su magori.
Reply on: spokojný čitateľ (s imhd, nie s DPB) #7600:
na paulinske zachadza koli pracovnikom nejakeho zavodu (neviem co tam je...cast VW??)...tato zmena je len 1. etapa zmeny dopravy v DNV, este budu nasledovat dve
spokojný čitateľ (s imhd, nie s DPB)

spokojný čitateľ (s imhd, nie s DPB)

Tak to s tou 92 si DPB mohol odpustit! 92 v oblasti DNV bola, je a bude nevyužitá.Ale takto bude ešte viac! Po starom ju vyuzivali aj niektori obyvatelia cestujuci do skoly,prace,často aj záhradkári.JE TO VEĽKÁ ŠKODA!

Btw,už dosť dávno som niekde čítal (v nejakých novinách ako odpoveď čitateľke),že DPB si všíma využiteľnosť linky aj bežnými cestujúcimi a ak budú peniaze,tak v špičke skrátia 20-minútový interval...

Pre koho zachádza na Paulinské?
Prečo nebude robiť zachádzky k novej vrátnici 27 alebo 21?
Dnes som nazbieral toto:
Doplnim #7585 :
- 2813 teda docasne vypadol na linke 83/3, ked odisiel do vozovne, neskor ho nahradil ZV 2009 🙂
- na linku 83/1 neskor prisiel 2932

Dalsie info:
Skrizeny trolejbus bol po 16:30 h. na Kollarovom nam., ( RE ) - o 17:40 h. som ho tam nevidel, ale zato sa opravovalo trolejove vedenie, premavka trolejbusov nebola zastavena, az na tie zapchy.

DOPRAVNA NEHODA supravy 7815-16 na linke 12/4:
- sa stala o 15:45 h. na Nabrezi ( pri Rybarskom cechu ) v smere do Dubravky, kde elektricke nedalo prednost osobne auto BMV ( prednu kapotu mal znacne poskodenu ). Ako nahrada na linku 12/4 prisiel neskor ZV 7829 a napokon po 19:30 h. 7787-88

- 7739-40 o 16:50 h. docasne odisiel do vozovne z linky 12/2, neskor ho nahradil ZV 7704
- 2411 vypadol pre poruchu na linke 71 po 17. h. ( bol odstaveny na Nam. L. Stura v smere Novy most
- 1307 mal vyjazd na linku 39 ( o 17:15 h. na Safku smer Novy most )
- 2006 po 18. h. vypadol pre poruchu na linke 43/1 ( odstaveny na konecnej na Patronke ), nahradil ho ZV 3604

Nieco z vypravy podla poradia:
20: 1013, 1015, N 1001, 1022, 1005
22: 1003, 1062, 1066
27: 1017, S 1131, 1001, VW 1203, VWv 1904
34: 2822, 2827, 2811, 2514, 2315, 2515, S 2304, 2308
35: 3502, S 3508
43: 2006
😞 M: ZV 3604
49: 3615
83: 2932n, 2830, 2813, 2820, 2809, 2940, 2825, 2938, S N 2804, 2814, 2812, 2401, 2512
😞 M: ZV 2009/3 🙂
504: 1509 ( 21/5 )
507: 2804 ( 83/9 )
509: 1001 ( 20/3 )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.