4859 ex 2832 za cias ked bol na dvojke bol slusny voz a to som ho mal 4 dni pred odchodom na 4 kolonu takzie viem o com hovorim to len tie super dielne co tam maju to z neho urobili
Tak, toto už je zasa vec vozmajstrov 3.DPA, ako dodržiavajú výpravu, ale týka sa to hádam len 77/2, ktorá je delená a bolo tak kdečo. 77/1 bola v SOR zadelení a takmer vždy tam aj SORka bola. 57 tam je takisto, a tiež sa to, myslím, zvyklo dodržiavať. Akurát 57/2, ktorá je nahrávkou na nočák, vypravovala 2.DPA. Takže keď si dané linky navštívil v nevhodnom čase, tak si mohol získať skreslený obraz...
Aj doteraz tam jazdili prevažne 12-metrové vozidlá... ? Tak ako sa objavujú dosť často aj na 57. Asi je potrebné prepraviť v týchto lokalitách viac vzduchu ako je schopný prepraviť SOR B 9.5. ?
Author: Dopočul som sa, ževraj linku 77 má od 19.5. vypravovať 2.DPA. Ak je to naozaj pravda, existuje nejaké racionálne zdôvodnenie potreby 12-metrových vozov na takej linke ako 77? (a zároveň napr. nepotreby vozov dlhších ako 9.5 m na takej 37 a podobne?)
7106 pokiaľ viem to čo 7105 nerobí. Predsa len nie až tak dávno mala prehliadku a nie je to teda taký šerbel. Ale aj tak mi nie je jasné, ako je možné, že električka sa správa inak pod mrakom alebo v tme ako za slnečného dňa... ?
50: 2716 (9:00 na Dulovom námestí smer OD Slimák).
Karosa Cabrio bola opäť vonku. O 12:44 išla cez Námestie 1. Mája smerom na Kolibu (aj s ľuďmi).
3706 z L33 šiel o 12:49 cez Námestie 1. Mája pravdepodobne do vozovne s poruchou (zadný transparent ukazoval 967).
Z utorka:
- 2726 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni bol vymeneny za autobus 2617
- 2635 okolo 9.30 h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV niektory z Manov
- 7741-42 o 10.38 h. vypadol na linke 9/3 pre poruchu vozidla, odstaveny cca 40 metrov za zastavkou Borska, smer mesto, zdrzanie elektriciek 5 minut
- 7803-04 okolo 15. h. vypadol na linke 2/5, neskor ho nahradil ZV 7304 a napokon 7825-26
- 2826 popoludni vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil 2828
- 2641 okolo 18. h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2702
- 2641 okolo 20.30 h. docasne vypadol na linke 83/1, eskor ho nahradil ZV 2702
1631 okolo 9. hod dočasne odišiel do vozovne z linky 21/4, (pravdepodobne pre poruchu dverí, ktoré sa poobede striedavo otvárali), ZV som nevidel
1703 okolo 9. hod vypadol na linke 20/3, nahradil ho ZV 318 a neskôr 2722
2722 medzi 17.-19. hod vypadol na linke 20/3, nahradil ho 1709
1709 okolo 19. hod vypadol na linke 20/3, nahradil ho 1009
Podľa poradia:
20: 1701, 1702, N 1703; 1004, 1707, 1008, 1621
? M: ZV 318, 2722, 1709 a 1009/3
21: 1625, 1601, 1606, 1631 ☺ , VN 1393 ☺ ; 1619, N 1615; S 1402, 1511, 1411, 1512, P 1810; 1405, 1413 ☺ , 1401, R 1814, 1704 , 1705
22: 1031 , 1009, 1007, 1006, R 1001; 1008, P 1001
49: 1031, RP 1001
1811 sa vratila na 39, ale na obratisku vodic turoval motor na plne otacky 4 minuty pred odchodom, takze by som tipoval, ze stale nie je v 100%-nom stave.
Hmm, zjavne ma 4.DPA nejaky akutny dostatok klbovych vozov, zatial co Trnavka podla vsetkeho "zaradila 84 do kratasoveho zadelenia". Mozno by nebolo na skodu zopar 741 presunut naspat. ?
Pri najblizsej prilezitosti sa asi vypravim na vylet na Trnavku a zratam pocet odstavenych klbakov. ?
4399 docasne vypadol okolo 14:00 mozno aj skor z 191/12 nahradil ho ZV4810,neskor sa vratil
Okolo 14:00 mozno skor na 191/13 ZV4809,neskor sa na linke objavil 4840
Rano na 191/13 videny kratas takze 4840 je mozno nahrada
Bratislav