Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #71884:
Je mozne , ze myslel, ze po zastavkach...spolu 1000 ludi ☺ Aj ked vzhladom k narvanosti by som nepovedal, ze aj na jednej ?
Reply on: MatejBA #71883:
na jednej zastavke cakalo 1000 ludi??? ?
Dnes od 07:05 do 07:35 nejazdili po Karloveskej radiale elektricky (bol som na zastavke Nad luckami). Nahradny autobus prisiel 07:32 bol plny (15 metrovy z Viedne). Podla mojho nazoru DPB nezvladol situaciu, cakalo (bez srandy) asi 1000 ludi
Reply on: Jakub1 #71866:


N21/3 - 1809.

Hradenie:

-NZV1 - 1609 od 0:00 do 1:00 na Hl.stanici vykapala a nesla nastartovat 4113. Vratila sa opravena na Kup. Matador.
-NZV2 - 2813 od 1:30 do 2:30 na Hl.stanici vykapal na elektriku zhorety a znova oziveny TrAMBUS 3706.
-Inak TrAMBUS 3706 pravidelne a stabilne doobeda na 32/10 a vecer + v noci na 32/8 + N55
Jeden z našich troch Ik412 na L84. Pomaly to vyzerá tak, že L84 dopadne ako bývalá L88 (Šafko - Ovsište), keď zrazu začali premávať pre nedostatok vozidiel sóla a tak to aj ostalo až do 9/2005 ?
1631 ide prave s poruchou do vozovne
Dnes:
34 – 2312/..
59 – 2715?/..
68 – 4507/11, 4812/..
80 – 3639/..
83 – 2810/4, 4820/..
84 – 1623/.., 1627/.., 1706?/.., 17xx(asi15)?/..
88 – 1205/4, 1203/7, 1201/.., 1204/..
92 – 4819/..
93 – 4835/4
94 – 4845/10, 4814/.., 4123?/.., 41xx?/..
96 – 1202/1
99 – 4125/13, 4128/..

Včera:
84 – 1611/2, 1628/4, 1630/5, 1301/.., 1715?/.. + ráno 1718?/3 + 1393/9 #71833) + 2725?/.. #71841) + 1706?/ZV #71849)
87 – 1207/..
88 – 1392?/1, 1205/3, 1615?/5 #71869), 1222/6, 1206/8, 1208/.., 1201/.., 1204/.., R1656?/ZV* + ráno videný aj 2720?/.. podľa #71837 vraj 5 alebo 6 + vraj 2721?/.. #71837) + vraj 17xx?/6 #71823)
96 – 1203/1, 1213/2, 1209/4, 1210/.., 1218/.., 1214/.. + 1701?/.. #71843)
99 – 4805?/..**

* exalbus 1656 ako ZV 17:12 zo Šustekovej smer Lachova?, fakt poklona tomu, kto na NP linku poslal aj NP záložák?
** 4805 na L99 o 17:15 zo Šusetkovej smer Ovsište
Na 88čke teda jazdilo asi okrem Tamu a Ik všetko ostatné, aj najnovší "Solaris" 1392 (aj keď je pravda, že má tuším nižšie podlahu ako ostatné kĺby

Re #71866 Jakub1: 1009 včera číhal na ASMN medzi 16:42 a 16:50 s tabuľou ZV a transparentom 21, či potom aj išiel, to neviem.
Re #71849 frenky: tak to som mal "šťastie", že som sa s ním ešte stihol odviezť našťastie vtedy nebol ešte narvaný
?
Re #71863 Juraj21: dobre počuješ, 1210 bola na nejakej 96ke ?
Reply on: 810zssk #71877:
Aha ale ešte 10 min dozadu išla L5 z nábrežia a Jesenského na SNP späť do Rače... asi tam bola odklonená z tunela tesne pred odvolaním výluky... By ma zaujímalo v RŠ aká NAD bola vykonaná...
Z vysielacky: premavka do Karlovej vsi a Dubravky obnovena
1032 siel po Dolnozemskej, zrejme hradi 1030

99/2 2723
95/7 4396
95?(/5) nejaka B 941
98/3 nejaka B 961 (videna aj vcera)
Preco sa aj ryby tlacili? Lebo na 96 jazdi CNGshit 1708.
91/6 4207 ? ? ?
Keby chcel niekto urobiť fotku 1631, tak dnes je na 21/4
dnes teda vcera t.j. 12.5.2008 bola z juraku vratena do krasnan kachna 7110 z nadhernou bielou reklamou na ten cln ci lod co premava do viedne ❗ klobuk dole pred dizajnerom tato reklama sa mu podarila jedna z najkrajsich co tu kedy jazdila ❤
Reply on: AAA #71867:

-ZST Lamac - presne ako pises, uz aj domaci CL Ti vypravca vyda len s frflanim, ale pravidelne testujem trpezlivost.
-"sublimacia" klbakov.. tak ako pises, zial..
-a k Tvojej davnejsej otazke od vedla o chybajucom pare spojov 55..slabe vytazenie (10 ludi v priemere), ale najma ciste prevadzkove dovody, kvoli zapcham na Rybnicnej a potrebe prejazdov..
Z pondelka:
- 2622 okolo 8.30 h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 318 a napokon 2638
- 2800 okolo 10.45 h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2710
- 2640 o 11.34 h. vypadol na linke 34/4 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastávke Damborskeho, smer mesto), neskor ho nahradil teda pravdepodobne 2641, ktory vsak nasledne taktiez vypadol a hradil ho ZV 318 a napokon 2645
- 1221 po 12.30 h. vypadol na linke 87 pre poruchu vozidla

Podla poradia:
26: 1701, 1619
83: 2622, 2800, 4820, 2635, 2816, 2812, 2810, 2809, 2819, 2809, 2612, 2642, 2641, 2638
? M: ZV 2710/2; ZV 318 a 2638/1
N34: 2809

Prispel Fufu a Miso 2832 😉
- 3637 vypadol po 14 h. na linke 80, minimálne od 14:45 odstavený na zastávke Aupark smer Zochova s otvoreným zadným deklom.

80/3 - 3031
80/9 - 4391 ?
88/5 - 1615
Reply on: Jakub1 #71866:
21/13 - bol po 17 hod. 1410 a 1403 bol na 63/10
Reply on: Author #71803:
To akože zločnici nie sú shcopní v Lamači predávať medzištátne lístky, či ako?
Re #71864 Author: Tuším v DPB platí zákon prírodných vied: Zvýšenie počtu kĺbových vozidiel v evidenčnom stave o x sa rovná sučtu poklesu vypravovaných kĺbových vozidiel do výpravy ako celku o y a nárastu počtu kĺbových vozidiel vypravených na linky, kde nemajú byť vypravované o z. Pričom y + z je =, alebo > 1. y je počet vozidiel, ktoré sú novo na poruche a z počet vozidiel, ktoré sú tam, kde ich netreba. ?
12.5.'08

1706 bol v rannej spičke na linke 21/8, poobede ho nahradil 1411 (21/17)
1804 bol v rannej špičke na linke 380 (25/12), poobede ho nahradil 1710 ❗
1009 o 7.42 dočasne vypadol na linke 22/5, pre menšie DN, od. sp. zrkadlo

Buď 1801, alebo 1623 okolo 17. hod dočasne vypadli na linke 21/buď 2, alebo 3, nahradil ho ZV 1009 (poradie nemožno presne identifikovať, pre možné dopravné komplikácie na Karadžičovej ulici, príp. aj na iných lokalitách)

Podľa poradia:
20: 1707, 1703, N 1004; 1007, 1705, 1031, 1619
21: 1624, 1801, 1623, 1601, VN 1812; 1625, N 1307; S 1706 ❗ , 1511, 1407, 1402, P 1710 ❗ ; 1403, 1412, 1810, R 1609, 1411, 1605
? M: 1411/8; ZV 1009/?
22: 1032, 1701, 1008, 1001, R 1009; 1031, P 1006
49: 1032, R 1009; P 1006
N21: 1307, 1812, /3 nemám

Pomohli Johny D, Fufu, frenky ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.