Reply on: Klepeto #181383:
oproti 90tym rokom pribudlo na radiale (len developerske projekty s bytovkami):bianko (pri vinohradoch/karpatske namestie)
rustavelihoXzavadska (6 bytoviek, nepamatam aky to ma developersky nazov)
rinok raca (rudrofova, f. kubu)
kadnarova (13 bytovierk, tiez developersky nazov nepamatam)
male krasnany + zastavba nad tym pristupna z peknej cesty
[Palma vo vystavbe]
guthaus
jedna sa mojim odhadom o nemale tisicky bytov s obyvatelmi....
a rozne "nadstavby" obvzlast v krasnanoch ani neuvadzam....
narast RD detto....
objekty pri racianskom myte uz neuvadzam, tam je moznost aj pesej dochadzky na ine radialy a trasy)
zda sa Ti ze tam nema odkial byt narast dopytu ?
Ale bežne necháva ľudí na zastávkach aj poobede (smer Rača)...

Klepeto
Takže kto teda zapĺňa električku na račianskej radále, keďže sa nedá hovoriť o nejakých desiatkách % nárastu počtu obyvateľov popri nej. Vracajú sa teda do mhd ľudia čo doteraz jazdili autami? Alebo ju viac vo vnútornom mesto používajú ľudia z regiónu, ktorý autá nechávajú na bezplatných parkoviskách a ďalej do práce idú mhd?
Takže kto v tomto smer zlyháva? Mňa nenapadá nikto ako mesto s DPB. Mesto si realizuje svoje plány o P+R ako toho na Komisárkach, ale neponúka žiadne posilnenie dopravy.
Mesto kade chodí, tade hovorí, že ľudia majú presadnúť z áut do alternatívnych dopravných prostriedkov. No nie všetci chcú ísť kolobežkou alebo bicyklom. Takže čo im ostáva ako alternatíva v auto. No jedine tá mhdčka. A opäť sme pri rovnakej otázke. Ako mesto reflektuje na túto skutočnosť? Posilňuje mhd, tam kde je to už na hrane slušného cestovania?
Jediný počin bol, že sa nakúpili pre L71 tie dlháče. Inak sa celá prevádzka DPB podobná látaniu dier záplatou a to štýlom, že z jednej diery tu záplatu presunieme na druhú dieru.