Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
2236 stojí na zastávke Botanická záhrada smer Riviéra už nejaký čas...
Šiel som 4kou okolo a minimálne od 23:13 tam stojí možno aj dlhšie
Takže N33 na stanicu zatiaľ nevykonaná
⚠️ DPB: Linky 42 a 64: v smere jazdy na Červený most/Valašskú premávajú za zastávkou Magurská (B) na NÚSCH a späť. Linka 47: premáva skrátenou trasou trasou Zimný štadión - Valašská a späť. Lines 42 and 64: operating towards Červený most/Valašská via NÚSCH after the Magurská (B) stop and back. Line 47: operating on a shortened route Zimný štadión – Valašská and back.
DPB: Náhradná doprava X42 premáva: NÚSCH, Limbová, Patrónka, Červený most a späť. Náhradná doprava X47 premáva: Valašská, Patrónka, Červený most a späť. Replacement service X42 operates: NÚSCH, Limbová, Patrónka, Červený most and back. Replacement service X47 operates: Valašská, Patrónka, Červený most and back.

Edit: premávka obnovená
Reply on: andy27 #181333:
Tvrdil som niečo iné. Hlavná stanica by bola dostupná z Pražskej, v tom nie je žiaden problém. A cena za ten dostup musí zodpovedať ponuke a dopytu - to znamená odradiť každého, kto by tam chcel parkovať a nie vyložiť alebo naložiť cestujúceho. To znamená, že musí byť vysoká. To nie je škodenie ani ľavicový aktivizmus, to sú trhové zákony a trhovo sa musí správať aj štát a mesto. Prežitkom socializmu je myslieť si, že to čo je verejné musí byť lacné a dotované - IAD teda určite dotovaná nemá byť.

Čo ma s tým spoločné, že Bratislava nie je Viedeň, New York ani Amsterdam? Bratislava je malá, jej hlavná stanica je stiesnená a potrebuje vyriešiť dostup tak, aby IAD neblokovala MHD ako je to dnes. Priestor na strážené dlhodobé parkovanie na Hlavnej stanici jednoducho nie je, v tejto diskusii sa riešilo to, že tam nie je priestor ani pre MHD.

A pokiaľ chceme skutočné a perspektívne riešenie, tak na to mestskí drábi a video hra nestačia, na to sa musíme zmieriť s tým, že počas 5 rokov sa na stanicu bude chodiť pešo od SAV alebo z Pražskej a vybudujú sa podzemné priestory, ktoré zahrnú aj parkoviská pre IAD a taxi, konečnú časti liniek MHD aj nové odbavovacie priestory pre cestujúcich - pod terajším skleníkom, námestím a obratiskom električiek.

Nie je ďaleko čas, keď na železničných staniciach budeme potrebovať kontroly ako na letiskách a na to skleník nestačí, tak by sme vybavili niekoľko vecí jednou ranou.
Reply on: DueStage #181348:
Myslíš tú K2S?
Neviem čo tam tak dlho robil - či čerpal prestávku alebo bola ešte pred ním nejaká prekážka na trati (teoreticky tam mohla byť kolóna električiek 1-4-9 už od Šafárikovho), ale nevidel som tam.
Reply on: Max #181342:
V tej 1 čo to tam zablokoval celé musel sedieť nejaký megamozog.
Reply on: B K #181340:
Viktor?
ZV 2533 hradí linku 84, teraz SAV smer Dúbravka.
Aktuálne by už mali byť pre dopravu uzatvorené iba Palisády.
Pravý pruh autobusový, ľavý trolejbusový

EDIT: Medzičasom už Štefánikova sprejazdnená
L29: práve hlásil dispečing vodičom, že Devínska cesta je už prejazdná
Reply on: Max #181337:
Teraz išla L29 smer Karlovka a na Riviére zastavila na občasnej zastávke..
Keď už tak mohla v uzle Riviéra...
Reply on: Mhr1 #181338:
Stromček.
Reply on: Mhr1 #181338:
Podľa google máp je tam DN na Slovanskom nábreží v Devíne.
Beriem späť
Reply on: Max #181337:
Viete niekto príčinu?
DPB: Linka 29: obojsmerne prerušená premávka na Devínskej ceste. V smere jazdy na Malú scénu premáva za zastávkou Hrad Devín (A) premáva cez Eisnerovu, Vápenku, Dúbravku, Karlovu Ves a od zastávky Botanická záhrada (C) po svojej trase. V smere jazdy na Opletalovu, VW5 premáva za zastávkou Botanická záhrada (D) cez Karlovu Ves, Dúbravku, Dev. N. Ves a od zastávky Pri Sandbergu (D)po svojej trase. Kyvadlová doprava X29: premáva obojsmerne v úseku Riviéra - Dolné koruny.
Reply on: S499.1023 #181335:
Ja som tam neplatil nikdy nič. Rampa sa mi vždy otvorila. Nikto ťa nenúti ísť na prílety.
Reply on: david11 #181334:
Je tam 10 minút zadara na odletoch, ne príletoch nie je nič. BA2301 to napísal jasne. Aj na tých odletoch som už dvakrát platil, pretože kolóna pri výjazdovej závore mi predĺžila pobyt nad 10 minút.
Reply on: BA2301 #181332:
Vo Viedni som nikdy nič neplatil za krátke vyloženie alebo naloženie. Tak mám asi zázračnú ŠPZ. 😂 Je tam jednoducho zadara 10-15 min. V Bratislave podobne. Ak niekoho čakám a mešká čo vidím na fly radare počkám ho v neďalekom mekáči na káve. Žiaden problém.
U nás na stanici by tiež vedeli dať rampu na to krátkodobé parkovanie. Ak tam niekto ostane stáť vrátane taxi tak si to zaplatí. 5 min.by malo stačiť grátis na ten mini parking. No a piatky, nedele tam dať hliadku MP. Teraz vedia ráno byť dvaja na Garde pri svetelne riadenom prechode pre chodcov od tej nehody študenta tak by sa hádam našli aj na organizovanie IAD na stanici v cestovnej špičke.
Reply on: BA2301 #181332:
Bratislava nie je Viedeň ani New York a ani Amsterdam. A nikdy nebude. Hlavná stanica a každá iná železničná stanica má byť dopravne dostupná IAD a to tak, aby bolo možné prísť a vyložiť cestujúceho alebo cestujúceho naložiť K+R (Kiss&Ride). Na vymáhanie práva tam stačí dať mestskú políciu a/alebo kamery. A pokiaľ je na to priestor, tak by pri každej stanici malo byť strážené platené dlhodobé parkovanie. Nechápem túto logiku šikanovia ľudí nezmyselnými obmedzenia a úmyselným škodením. Tento absurdný ľavicový aktivizmus skončí ako vždy, veď to už vidíme v iných štátoch, kde sa aktivizmus a "zlepšovanie verejného priestoru" odtrhol z reťaze.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.