linka č. 3 opäť doplatila na jej interval a chýbajúcu kapacitu, bezalternatívnosť. 3 električky vláčikovali z Račianskeho mýta na Raču, pričom všetky boli ako sardinky...
2236 stojí na zastávke Botanická záhrada smer Riviéra už nejaký čas...
Šiel som 4kou okolo a minimálne od 23:13 tam stojí možno aj dlhšie
Takže N33 na stanicu zatiaľ nevykonaná
DPB: Linky 42 a 64: v smere jazdy na Červený most/Valašskú premávajú za zastávkou Magurská (B) na NÚSCH a späť. Linka 47: premáva skrátenou trasou trasou Zimný štadión - Valašská a späť. Lines 42 and 64: operating towards Červený most/Valašská via NÚSCH after the Magurská (B) stop and back. Line 47: operating on a shortened route Zimný štadión – Valašská and back.
DPB: Náhradná doprava X42 premáva: NÚSCH, Limbová, Patrónka, Červený most a späť. Náhradná doprava X47 premáva: Valašská, Patrónka, Červený most a späť. Replacement service X42 operates: NÚSCH, Limbová, Patrónka, Červený most and back. Replacement service X47 operates: Valašská, Patrónka, Červený most and back.
Tvrdil som niečo iné. Hlavná stanica by bola dostupná z Pražskej, v tom nie je žiaden problém. A cena za ten dostup musí zodpovedať ponuke a dopytu - to znamená odradiť každého, kto by tam chcel parkovať a nie vyložiť alebo naložiť cestujúceho. To znamená, že musí byť vysoká. To nie je škodenie ani ľavicový aktivizmus, to sú trhové zákony a trhovo sa musí správať aj štát a mesto. Prežitkom socializmu je myslieť si, že to čo je verejné musí byť lacné a dotované - IAD teda určite dotovaná nemá byť.
Čo ma s tým spoločné, že Bratislava nie je Viedeň, New York ani Amsterdam? Bratislava je malá, jej hlavná stanica je stiesnená a potrebuje vyriešiť dostup tak, aby IAD neblokovala MHD ako je to dnes. Priestor na strážené dlhodobé parkovanie na Hlavnej stanici jednoducho nie je, v tejto diskusii sa riešilo to, že tam nie je priestor ani pre MHD.
A pokiaľ chceme skutočné a perspektívne riešenie, tak na to mestskí drábi a video hra nestačia, na to sa musíme zmieriť s tým, že počas 5 rokov sa na stanicu bude chodiť pešo od SAV alebo z Pražskej a vybudujú sa podzemné priestory, ktoré zahrnú aj parkoviská pre IAD a taxi, konečnú časti liniek MHD aj nové odbavovacie priestory pre cestujúcich - pod terajším skleníkom, námestím a obratiskom električiek.
Nie je ďaleko čas, keď na železničných staniciach budeme potrebovať kontroly ako na letiskách a na to skleník nestačí, tak by sme vybavili niekoľko vecí jednou ranou.
Myslíš tú K2S?
Neviem čo tam tak dlho robil - či čerpal prestávku alebo bola ešte pred ním nejaká prekážka na trati (teoreticky tam mohla byť kolóna električiek 1-4-9 už od Šafárikovho), ale nevidel som tam.
DPB: Linka 29: obojsmerne prerušená premávka na Devínskej ceste. V smere jazdy na Malú scénu premáva za zastávkou Hrad Devín (A) premáva cez Eisnerovu, Vápenku, Dúbravku, Karlovu Ves a od zastávky Botanická záhrada (C) po svojej trase. V smere jazdy na Opletalovu, VW5 premáva za zastávkou Botanická záhrada (D) cez Karlovu Ves, Dúbravku, Dev. N. Ves a od zastávky Pri Sandbergu (D)po svojej trase. Kyvadlová doprava X29: premáva obojsmerne v úseku Riviéra - Dolné koruny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max