Prejazdovanie 40 a 61 sa zaviedlo kvôli tomu, aby sa nejaké 1-2 poradia ušetrili, takže ak by sa to zrušilo a navyše aj predĺžila 40, tak by sa najskôr museli zaviesť striedači, keďže by sme nemali dosť 27TrA.
Je vôbec dobre prejazdovat linky 61 a 40?
Či by nebolo dobré ich rozdeliť
A predĺženie pod most SNp??? Iba v prípade že sa upraví nábrežie a urobí sa BUS pruh obojsmerný na Vajanského...
Ale tak to by musela prebehnúť komplet rekonštrukcia priestoru a aj usporiadanie ...
Veď je to idealizmus! Dnes je problém vypraviť 18 poradí na t-40/61, pri predĺžení pod most SNP by to potrebovalo minimálne 20 poradí, pri tých zápchach možno 21, čiže úplne nereálne. Bez doriešenia situácie na Vajanského nábreží a bez dodávky nových t-busov s batériami predlžovať t-40 pod most SNP by kvôli nepravidelnostiam, prenášaných aj na t-61, nedávalo zmysel. Najmä kvôli tým nepravidelnostiam, ako píše aj Moky.
Škoda, že sa ešte nerysuje zatrolejovanie trate k Novému SND. Potom by sa mohli t-40 a t-61 prevádzkovo rozdeliť a na t-40 by mohli byť nasadzované aj štandardné trolejbusy, máme ich dosť.
Do fabriky chodia vozy po vážnych nehodách, kde sa poškodí rám, inak sa opravujú na ťažkej údržbe, tu sa dodávateľsky opravovala 6916 a bude sa opravovať aj 6908 (preprava tak dlhého jazvečíka je príliš drahá a k poškodenia rámu nedošlo). Predpokladám, že po skončení záruky sa aj väčšie opravy budú robiť tu, otázka je, či na to bude mať DPB dostatočné kapacity, takže Tvoja otázka z príspevku o oprave 6719 zostáva stále otvorená.
Neviete, čo sa deje s 27Tr? Už tri dlhšie odstavené, od minulého týždňa sa na t-40/61 už pravidelne objavujú autobusy. Poruchy, či nehody? Viete niekto?
Úsek Jungmannova - Vlastenecké nám. sa už jazdí po novej komunikácii po pravej strane (bližšie k budovám a pošte). Ešte vo štvrtok sa to asfaltovalo, nečakal som, že dnes už bude presunutá premávka. Samozrejme, zastávka je ešte v náhradnej polohe.
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja začne od pondelka 19. mája s revitalizáciou cesty III/1056 v Kalinkove a Hamuliakove v celkovej dĺžke 5,7 km. Práce budú realizované v čiastočnej uzávierke so striedavo riadenou premávkou.
Úsek cesty od Hamuliakova po hranicu kraja BSK/TTSK bude realizovaný v termíne od 26. mája do 11. júna v úplnej uzávierke s vyznačenou obchádzkovou trasou. Obchádzková trasa bude vedená po ceste I/63 cez obec Dunajská Lužná.
Verejná doprava
Väčšina spojov linky 737 (Bratislava – Dunajská Lužná – Kalinkovo – Hamuliakovo – Šamorín) bude premávať len v úseku Bratislava, AS – Hamuliakovo, Dunajská Riviéra a späť. Vybrané spoje budú obsluhovať aj zastávku Šamorín, Aut. stanica. Linka nebude obsluhovať zastávku Šamorín, Gútorská cesta a zastávky v úseku Šamorín, ZŠ Mateja Bela – Šamorín, Čilistov.
Nočná linka 799 (Bratislava – Dunajská Lužná – Miloslavov – Kalinkovo – Hamuliakovo – Šamorín) bude medzi zastávkami Hamuliakovo, Dunajská Riviéra a Šamorín, Aut. stanica premávať obchádzkou cez Kalinkovo a Dunajskú Lužnú. Nebude obsluhovať zastávky Šamorín, Gútorská cesta a Šamorín, ZŠ Mateja Bela.
Priame spojenie medzi Hamuliakovom a Šamorínom bude celotýždenne zabezpečovať výluková linka 736 (Šamorín – Dunajská Lužná – Kalinkovo – Hamuliakovo), pričom bude vybranými spojmi obsluhovať aj Šamorín, Čilistov.
Cestujúcim z Bratislavy, Rovinky a Dunajskej Lužnej do Šamorína a opačne odporúčame počas pracovných dní uprednostniť linku 727. Počas voľných dní bude na väčšine spojov zabezpečený prestup medzi linkami 737 a 736 na zastávke Dunajská Lužná, Orechová resp. Dunajská Lužná, Mariánska.
Celá revitalizácia by mala byť dokončená do 5 mesiacov.
ES499.0001
A/2 #275