Reply on: AndyNO #179217:
Arriva to má v zmluve, že zabezpečuje NAD v podobe XS60 v prípade prerušenia premávky na železnici. Škoda, že si to nikto nepamätá, ani koordinátor.Prerušená premávka trvá do týchto chvíl od 14:40, takže akých 90 az 120 min meškania? Doteraz žiadne vlaky nejazdia už 5 hodín, EC a REX stoja vo Vajnoroch bez kúrenia a toaliet, bystrické R zas v opačnom smere už 2 a 4 hod. S60 jedna súprava pendluje medzi HLST a Vajnormi, druhá medzi Bern a GA, spojenie medzi nimi neexistuje. Bez spojenia s BA teda je celý úsek GA-Vajnory už 5 hodín.
Takže neprichádza do úvahy voziť ľudí? Tak potom ďakujem pekne IDS BK. Mimochodom do tohto momentu od BID o tomto žiadna informácia nevyšla.
no super tak hádam do jari 2025 sa ju podarí skoro po roku znova sprevádzkovať
Ike
V prípade Bratislavy je pochopiteľná a aktívna politika, ktorá tlačí autá na obchvat (kam patria, pre nich bol budovaný) tak, aby nestáli v kolónach v meste a vytvárali všetky tie externality, ktoré vytvárajú (vrátane meškaní MHD). Úrovňové priechody na Šancovej by síce situáciu mierne zhoršili, ale zase by oddelili vodičov majúcich štart/cieľ niekde blízko Šancovej, od vychytrálkov, ktorí si myslia, že divokou jazdou cez mesto predbehnú kolóny na Prístavnom moste. A ak by to bolo zo všetkých strán "zbuspruhované", možno by niektorí (vzhľadom na to, že celý uzol Pod stanicou by sa stal mimoriadne bezbariérový) presedlali aj do MHD (a to na konci dňa všetci chceme).