Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #179199:
vzhladom na to ze ten vnutorny obchvat je o viac nez 10 km dlhsi ako prejazd mestom a skrz upchate mosty, kruhac vo vajnoroch a ine chutovky po trase obvykle aj casovo vyrazne dlhsi, tak ten tranzit, kym nebude jestvovat tunel popod karpaty, tam kdesi bude stale a vcelku vyrazny.....
Reply on: 810zssk #179198:
Práveže na ceste typu Staromestská štandardné prvky upokojovania dopravy ťažko uplatníš, to sa skôr hodí na "zdrojovo-cieľové" komunikácie, ale ako spomínaš, priechod by bol vyslovene super. Pokojne môžeme ísť ďalej a zrušiť podchod na Hodžku a zhodiť nadchody na Predstaničnom a nahradiť ich priechodmi, nech konečne sme normálne chodcom priateľské mesto. Tie nadchody a podchody svoj účel splnili, ale dnes, keď má Bratislava dva plnohodnotné diaľničné obchvaty, tu tranzit jednak nechodí a ak chodí (a v tomto kontexte je tranzit aj relácia Záhorská Bystrica - Rača), tak nech ide láskavo na obchvat.
Reply on: 6503 #179193:
Ono sú tu dva problémy. Prvý je že naozaj Zochova dnes nie je problematické miesto (bolo by keby magistrát mal gule tam postaviť prechod, namiesto toho že ženie ľudí v jednom z najdôležitejších uzlov v centre do podchodu like it's 1985), druhá je že keby si tie premotivované trúby na magistráte občas otvorili Not Just Bikes, pochopili by prečo sa ukľudňovanie dopravy nerobí tak že nakreslíme čiary bližšie k sebe. Zámer bol asi dobrý, ale tí ľudia čo toto vymýšľajú sú totálne mimo reality. Ukľudňovanie dopravy sa robí tak že infraštruktúra vodiča núti ísť pomalšie, nie tým že tam bude stále rovnako široká cesta, len sa budeme tváriť že po jej kraji sa nejazdí (a bude sa jazdiť aj tak). Celé zle.
Reply on: Ike #179195:
Keď už to tak veľmi túžili zúžiť, tak mohli dat širší stredový pás. 💁🏻‍♂️
Reply on: Ike #179195:
No ved toto!
Reply on: 6503 #179193:
Najlepšie je, že to opatrenie (zúženie pruhov), byť je na mieste, nijako nezvyšuje prevenciu pred Dedečkami.
Čo sa deje s 42 od Kramáre do centra? Najbližší spoj píše až za vyše 20 min že príde a meškanie dosahuje takmer 30 min.....
Co sa zuzenia Staromestskej tyka - ako uz tu bolo povedane - zuzili to na nespravnom mieste, ale jazditelne to je v pohode.
Druha vec, preco trebalo toto vobec robit??? Kvoli jednej buracke? A ze sa tam jazdi rychlejsie ako 50? Tak je to usek kde nie su chodniky, ziadne prechody, krizovatky - nevidim dovod aby sme tam sikanovali vodicov obmedzovanim rychlosti na 50. A teraz este toto nezmyselne zuzovanie pruhov...
Reply on: Mhr1 #179187:
Tie Kramare su tak nestastne co sa dopravy tyka, ze tam staci, ze male steniatko vbehne pod auto a MHD stoji! Zle je to tam, ale nevidim riesenie.
A minútu a pol po tej 93 išla ďalšia. Google Mapy neukazujú žiadny zvláštny traffic. Ach.
Edit: Teraz vidím tú nehodu na Staromestskej. Možno teda išlo o prenesené meškania. Okrem tých 88…
Wow, solídne vláčikovanie. Z jednej z dvoch 88 staničiacich spolu v zastávke som prestupoval na jednu z dvoch 83 staničiacich… spolu v zastávke.
Reply on: S499.1023 #179186:
Zmenšenie priestoru na momotovu chybu je v záujme bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky? 🧐
Reply on: Klepeto #179183:
Skôr by som sa pýtal, prečo sa zúžili pruhy pri hradbách, keď cieľom malo byť zvýšiť bezpečnosť zastávky na vonkajšej strane zákruty.

Teraz som to tam videl prvý raz. A je to urobené podľa tradičného scenára. Zobrať opatrenie, ktoré by malo teoreticky fungovať, aplikovať ho najstupídnejším možným spôsobom, na mieste, kde to nedáva žiadny zmysel. 🤪
Reply on: 6503 #179184:
Aj ráno okolo 10. bol nejaký problém. Kramáre, čo sa IAD týka, úplne prázdne, zato trolejbusy vrátane krátkej t-64 meškania od 15 do 30 min. Teraz ešte horšie, aj 60 min.
Reply on: zakaznik #179182:
Vodič auta je momot, v trnavskom svete za to môže Vallo 😆,
Reply on: 6503 #179184:
Niekto dačo strhol tuším. Videl som tým smerom ísť Vrchárov.
Co sa deje na Kramaroch, alebo Patronke?
Reply on: zakaznik #179182:
Vážne? Vodič IAD plechovice potrebuje priestor 1,5 m od každej čiary aby sa udržal vo svojom jazdnom pruhu? No nech tam dajú namiesto tej dvojitej plnej čiary radšej predeľovacie jersey panely. Bude mať nabudúce iba šúchance a nenabúra sa s vozidlom oproti.
Opatrenie magistrátu na zníženie bezpečnosti sa zatiaľ ukazuje ako funkčné.
Reply on: volod #179180:
Zápcha obojsmerne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.