Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ma178rek #166970:
A tie K2S na skrátených spojoch linky 4 to ako zvládajú? Dnes okolo 15.30 som jednou išiel smerom na Nové Mesto a bola dosť plná.

A chválim hlásenie o tom, že daný spoj ide na Nové Mesto (podobne hlásil aj dojazdový spoj linky 9 z Ružinova na Vinohrady), no myslím si, že by to nemuselo nutne hlásiť pri príchode aj odchode z každej zastávky, lebo pri dlhšej ceste to môže začať liezť na nervy.
95/2n - 1041
som si teraz pozeral linka 3+9 má 33 poradí všetky jazdia hlavne ráno či?... to znamená pri intervale 4 minpty by mal mať okruh celý 132 minút, pozeral som jazdné doby ružinov-rača ružinov kde to vychádza okolo 102 minút. interval 4 minúty je iba 1 hodinu. viem že by to bola záťaž na vodičov, ale keby sa pridajú 4 poradia čo boli posilové električky (včera neviem či aj dnes) máme 37 poradí a možno by sa dal dať na tú kritickú hodinu v rači interval 3 minúty
od odchodu 6:19 do 6:47 by som nechal 4 minútový
následne by sa dal dať 3 minútový do cca 7:50 z Rače
a potom od 7:50 do 8:22 zase 4 minútový so spojmi do Vozovne nejakými 🙂 tak isto aj Ružinov by mal posilnenie
podľa tohto výpočtu by to vyšlo za toto kolo 36 električiek ale boli by iba v tomto kole kratšie prestávky 😕
1840 zvonku nefunguju dopytove tlacidla, ale vodic veselo dopyt pouziva
Reply on: danlo #166966:
a este k tomu sedlu a popoludniu:
z marianskej smer raca:
15 ... 46(a) 51(n) 56(X)
16 01(n) 06(a) 11 (n) 16(X) 21(n) 26(a) 31(n) 36(X) 41(n) 46(a) ...
takze rovnako v popoludnajsej spicke dnes, nie kazda druha ale kazda stvrta, raz za 20 minut....
Reply on: danlo #166966:
podla cestaku by mala byt ale aj v spicke aspon jedna z troch po sebe iducich nizkopodlazna+klimatizovana
realita z dnesneho rana, L3, odchod z konecnej komisarky:
07 02(n) 06(a) 10(n) 14(n) 18(a) 22(n) 26(X) 30(n) 34(n) 38(a) 42(n) 46(X) 50(n) 54(n) 59(a)
08 04(n) 09(X) 14(n) 16V(a) 19(a) 24(n) 29(a) 34(n) 36V(a) 39(a) 44(n) 49(a) 54(n) 59(a)
... (v zatvorke nizkopodlaznost vozidla podla realnej vypravy - n=nie, a=ano, X=nedodrzana garancia nizkopodlaznosti)
takze realne intervaly medzi nizkopodlaznymi klimatizovanymi vozidlami na racianskej v case 7-9 boli
8-12-20-21-
17(len po vazovovu)/20-10-7(len po vazovovu)/10-10-10

takze v case medzi 7:20 - 8:20 sa boli vykonane 3 oficialne garantovane nizkopodlazne spoje vozidlami vysokopodlaznymi neklimatizovanymi, takze interval medzi nizkopodlazakmi bol v spicke na urovni 20 minut.....
pokrok oproti povodnemu cestaku, kde chodila nizkopodlazna L3 kazdych 8 minut (a vdaka uvratovej konecnej v petrzalke nehrozilo ani omylom zeby tam doslo volaco ine...)
z pohladu cestujuceho na racianskej radiale sme sa kvalitou cestovania teda vratili o peknych par rokov spat.....
a to nehovorim o natreskoch vo vozidlach bez ohladu na typ....
Reply on: JaNa #166951:
v rannej spicke nie je kazda druha garantovana; plati to az pri 5min intervale v sedle a poobede
Reply on: BigMac #166952:
Oproti tebe sa asi taká zem s liatym betónom, prípadne zámkovou dlažbou, zdvihla a vyzerá to na poriadnu šlehu. Akokoľvek boli tieto komentáre myslené, len si dovolím upozorniť, že sa nachádzame v roku 2019 a nie 1989 a jazdia nám tu nízkopodlažné električky, ktoré majú byť vypravené na určité spoje. A oni tam vypravené nie sú. A to je problém.

Domnievam sa, že toto nemusím nikomu vysvetľovať. Len som si to dovolil poznamenať.
Reply on: pharel #166960:
Pokial je to ZV, tak to az tak neriesim - vsak Vrakosa bola v ten den aj na X5 a dokonca aj Tudom 🙂
Reply on: Max #166955:
Pokračovanie situácie zo včera, na Hroboňke so zmenou k ešte horšiemu, na Trnávke k lepšiemu (na L205 a L210 sú len degeše)
Reply on: pharel #166960:
Záložák, v priebehu dňa tam bol aj Tudom ako ZV
Reply on: TeBeCe #166959:
Dik 🙂
Reply on: MatejBA #166944:
Tak ja som tu cital, ze vsetky 83 a 84 budu Capacity. A vcera som videl L83 staru Vrakosu 🙂
Reply on: pharel #166958:
Na Postovej sa zmeni 9 na 3.
Dnes som videl na elektronickej tabuli na Blumentali pri L9 cielovu zastavku Nam. SNP. Nemalo by tam byt Kamenne nam? Inak je to tak teraz, ze ked su okruzne jazdy, alebo tie meniace (3 a 9), tak uz pred prijazdom na konecnu ukazuje novu cielovu zastavku? Cize 4 uz pri ceste na Most SNP ukazuje smer Zlate piesky alebo 9 vychadzajuc z Obchodnej ukazuje Racu? Dik
Reply on: Max #166955:
Asi nostalgické poradie z čias linky 218 🙂
V Capacity na 61 sa staršia cestujúca s barlou a chromými nohami sťažuje, že oj, ale je to vysoko - lebo samozrejme že potrebuje sedieť na prvom sedadle za prvými dvermi...
Ja by som im tie nízkopodlažné vozy zrušil.
201/7 6014 WTF?
Reply on: BigMac #166953:
a teraz realita poslednych 2 dni.... uz v raci idu elektricky tak narvate ze je problem sa zmestit na zastavkach cernockeho a pekna cesta, spoje oznacene ako garantovane nizkopodlazne pridu uplne bezne vysokopodlazne a neklimatizovane (co je v kombinacii s narvatostou urcite velke "plus");
hlavna cesta zarvata po nevidim autami, evidente ludi ktori to nechceli riskovat alebo to vzdali ked sa nezmestili do vozidla a sli autom nebude tiez malo....
krasna dopravna politika mesta v praxi, hlavne ze chcu zdanovat obyvatelov za to ze si dovolia mat a pouzivat auto....
Reply on: delonka #166948:
A starý typ chodníka Vám život nekomplikuje?
Ja len tak, že či je na šmatlanie lepšia zámková dlažba alebo liaty betón, variantne za studena válcovaný asfalt. A radšej by ste s kremičitými kamienkami alebo bez? Lebo na kamienkoch je menej šmykľavo, ale keď sa už raz zdrúzgate, tak na kamienoch by ste mohli chodníkový lišaj získať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.