Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes (11. 09. 10) ráno:
68 - 4902/5, 4873/6
88 - 1212/3
99 - 4505/4
Reply on: Majo #107344:
Moze, ale nie s cestujucimi, zabudol som to doplnit, sorry.
Na 65-ke včera (10. 9.) až tri Tam Busy - 3700/5, 3702/7, večer som videl aj 3703 (mohlo sa jednať o ZV).

Re #107314 Tam-bus: Tak načo to tu oznamuješ, keď to súdiš podľa katalógu? Každý, koho to zaujíma, si to tam nájde.

Re #107316 kubo_99: Ak tam je niečo nepotvrdené, tak určite nie odo mňa. Ale keď nenapíšeš čom konkrétne tam je nesprávne, zbytočne tliachaš do vetra.

Re #107324 AAA: Mňa nie, ja tam nepracujem. Budem sa smiať ešte viac. ?

Re #107332 Peon: Informačný systém vo vozidlách s tým nemá nič, tam si za pár sekúnd nastavíš čo chceš.

Re #107335 Peon:
1) Majú to všetky električky vybavené akustickým hlásičom, dispečer na diaľku hlásiť cez to nemôže.
2) Len naživo.
4) Pochybujem, že nejaký dispečer má vysokú. Stačí vodičák B.

Re #107340 810zssk: Zase si "múdry" ako rádio. Načo sa vyjadruješ k niečomu, o čom nemáš zjavne ani šajnu? Cúvať s električkou (aj súpravou dvoch električiek) môže vodič sám, bez asistencie hocikoho, žiaden predpis to nezakazuje. Ak si si to nevšimol, vzadu majú električky malý ovládací panel (zamknutý), ktorý obsahuje základné tlačidlá a prepínače (jazda, brzda, zvonec atď.).
Reply on: Jadran #107287:
poobede 2610 "klasika" 75/5, 2849 bol na 75/6

Re #107326 PVo: Takze ja teda vynimocne doplnim, co TeBeCe nacal:
- ono totiz cca o 18.40 h. doslo na konecnej Pri krizi k vzajomnej dopravnej nehode elektrickovych suprav liniek 1/5-7727+7728, do ktorej zozadu narazila suprava linky 1/6-7715+7704. Poskodenie vozidiel nebolo velke, 7728 dosla o zadne okno + mensie poskodenie zadneho čela, 7715 mensie poskodenie v lavej casti predneho cela, podla mojho nazoru nebudu dlho off
- 88/6 - ZV 1614 po 18 hod. hradil linku

93pp - 4842, 4236, 4830, ...., 4866, 4877, 4909, *4875*, 4802, ..../(10, 11), 1606, 4831, 1825, 1403

Re #107341 Daniel: napísal som pravdepodobne bude vyradená... no nakoniec bol opravený, čo sa týka 4841tky tak už tuším 3tí krát...

Re #107325 Jadran: Keď chceš môžme to prebrať cez fb... išlo mi len o to, že keď sami admini tomu neveria, tak načo to tam je... neviem, ktoré novinky sú kopírované, keď buď tam sú skorej, alebo ich tam nedám, keď vidím, že už je na imhd... A nebral som to ako urážku ?
Reply on: kubo_99 #107316:
napr. tebou zarucene vyradena 4841? ?
Reply on: Peon #107339:
Dat sa to samozrejme da, ale je to proti predpisom.
Reply on: TeBeCe #107338:
A môže (dá) sa to aj bez asistencie dispečera či inej poučenej osoby?
Reply on: Peon #107337:
no ked vodic nerozumie technickym veciam, tak potom to tak dopadne ? cez vyhybku (nie zakrutu ? ) sa da cuvat uplne rovnako ako ist dopredu, akurat sa nesmie zacat cuvat, ak je polovica voza pred a polovica voza za vyhybkou (najlepsie prehodenou do opacneho smeru)....najskor treba prejst celym vozom za vyhybku a az potom zacat cuvat ?
Reply on: TeBeCe #107334:
Ja takýmto technickým záležitostiam nerozumiem. Vychádzam z toho, že moja mamina raz išla duplákom, ktorého vodič sa pomýlil - zle odbočil. Následne začal cúvať, pričom si vykoľajil druhý vozeň...
Reply on: TomJ #107272:
Nie, 6222 bol na poradí, 205/1. ?
1; To všetky K2S majú reproduktory vo vozidle na informovanie cestujúcich zo strany vodiča? Môže sa cez ne na diaľku pripojiť aj dispečer? Bo na 7124 to dnes vodič na 13-ke na Vazovovej využil, ale dosť nekvalitný zvuk išiel odtiaľ..

2; Na Hlavnej stanici dnes poobede dispečerka na električkovej zastávke ampliónom informovala o NAD. Neviete náhodou - dá sa to tam len naživo hlásiť ALEBO aj raz nahrať a potom zo záznamu púšťať? Neskôr poobede dokonca hore pred eskalátory na Hlavnej stanici dali aj červeno-bielu pásku.

3; Operatívne oznamy sa dajú vytvárať a tlačiť iba na Olejkárskej či aj na Hlavnej stanici? Dispečing pod Novým mostom ešte nie je v prevádzke? Kde ešte majú dispečeri terénne pracoviská?

4; Aké musí mať človek vzdelanie, aby sa mohol stať dispečerom? Jedine dopravné na Žilinskej univerzite? A každý dispečer musí mať vodičák na električku / bus /tro***us?
Reply on: Peon #107332:
a v com vidis problem cuvania do zakruty? ?
Reply on: TeBeCe #107331:
Kym sa nerozpadne dalsi kusok trate? 🙂
Reply on: luky133 #107288:


1; A ak by sa aj nedalo otočiť pod Lafranconi, bolo by nereálne urobiť nadchádzku pod Nový most, kde sa to dá v pohode? A také to parkovisko na nábreží blízko tunela je momentálne použiteľné?

2; Ad foto update: S duplákom sa dá cúvať aj do zákruty? Či treba ho rozpojiť?

Re #107305 Mike: Tak to dúfam, že to tak bude, lebo dnešné provizóium (13 na ŽST Vinohrady s pochopiteľne redším intervalom, ale vnútri chvalabohu inverzným cieľom) + popri 2, 8 ešte aj 3 cez Kamenné nám. určite nie je efektívne.

Ale chápem, že tak narýchlo sa zrejme nedali zrealizovať prejazdy z 3 na 13 a opačne. A to skôr kvôli informačnému systému vo vozidlách alebo z iného dôvodu?
Reply on: 810zssk #107330:
vymenia sa tie tri metre kolajnic a zivot bezi dalej...
Spravne to chapem, ze od nedele sa chystaju obnovit premavku na Hlavnu stanicu??
Reply on: peto1622 #107264:
doplnim:
84-4871/7
88-1215/2, 1207/4, 1203/5(poobede), 1220/7

ine:
41-3520, 3526
Reply on: PVo #107326:
nehoda dvoch suprav u kriza. viac doplni zodpovedny veduci za oblast Dubravka a okolie ?
Reply on: Jadran #107325:
8212 tam bol. O 8211 neviem, ale mozno aj ten.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.