no ked vodic nerozumie technickym veciam, tak potom to tak dopadne ? cez vyhybku (nie zakrutu ? ) sa da cuvat uplne rovnako ako ist dopredu, akurat sa nesmie zacat cuvat, ak je polovica voza pred a polovica voza za vyhybkou (najlepsie prehodenou do opacneho smeru)....najskor treba prejst celym vozom za vyhybku a az potom zacat cuvat ?
Ja takýmto technickým záležitostiam nerozumiem. Vychádzam z toho, že moja mamina raz išla duplákom, ktorého vodič sa pomýlil - zle odbočil. Následne začal cúvať, pričom si vykoľajil druhý vozeň...
1; To všetky K2S majú reproduktory vo vozidle na informovanie cestujúcich zo strany vodiča? Môže sa cez ne na diaľku pripojiť aj dispečer? Bo na 7124 to dnes vodič na 13-ke na Vazovovej využil, ale dosť nekvalitný zvuk išiel odtiaľ..
2; Na Hlavnej stanici dnes poobede dispečerka na električkovej zastávke ampliónom informovala o NAD. Neviete náhodou - dá sa to tam len naživo hlásiť ALEBO aj raz nahrať a potom zo záznamu púšťať? Neskôr poobede dokonca hore pred eskalátory na Hlavnej stanici dali aj červeno-bielu pásku.
3; Operatívne oznamy sa dajú vytvárať a tlačiť iba na Olejkárskej či aj na Hlavnej stanici? Dispečing pod Novým mostom ešte nie je v prevádzke? Kde ešte majú dispečeri terénne pracoviská?
4; Aké musí mať človek vzdelanie, aby sa mohol stať dispečerom? Jedine dopravné na Žilinskej univerzite? A každý dispečer musí mať vodičák na električku / bus /tro***us?
1; A ak by sa aj nedalo otočiť pod Lafranconi, bolo by nereálne urobiť nadchádzku pod Nový most, kde sa to dá v pohode? A také to parkovisko na nábreží blízko tunela je momentálne použiteľné?
2; Ad foto update: S duplákom sa dá cúvať aj do zákruty? Či treba ho rozpojiť?
Re #107305 Mike: Tak to dúfam, že to tak bude, lebo dnešné provizóium (13 na ŽST Vinohrady s pochopiteľne redším intervalom, ale vnútri chvalabohu inverzným cieľom) + popri 2, 8 ešte aj 3 cez Kamenné nám. určite nie je efektívne.
Ale chápem, že tak narýchlo sa zrejme nedali zrealizovať prejazdy z 3 na 13 a opačne. A to skôr kvôli informačnému systému vo vozidlách alebo z iného dôvodu?
- dnes o 20:18 videny na Vajnorskej pri PCC solo voz 7715 oznaceny ako L1 s inverznym cielom SLUŽOBNÁ JAZDA, isla smerom na Jurajov dvor, nasledne isiel o 20:21 aj 7704 a za nim nakolajovacie vozidlo DPB
- dnes o 20:35 videne na Mileticovej pri elektrickovej trati(nedaleko odbocky t-busov na Jelacicovu) sanitka, policia a nehodovka DPB, nasledne isiel po Mileticke ZV 7303, ktory hradil dojazd na ŽST Vinohrady
Dnesny den nebol pre bratislavske elektricky velmi stastnym. ?
Ak to tu este nebolo, na tej kvazi NAD poobede stretnute 1104 (nie ZV), 3703, 4117, 8211
Re #107316 kubo_99: a mna by skor zaujimalo, ze ked tolko kritizujes imhd tak mi povedz, naco ju silou-mocou skopirujes a vobec navstivis? Ked sa ti to nepaci, tak skus si vytvorit napr. spolahlivejsi/presnejsi (a navyse VZDY AKTUALNY - a pod aktualitou nemam na mysli take spravy, ktore "mi jeden vodic povedal") katalog vozidiel nez ma imhd a az potom kritizuj... dakujem. (Nic v zlom, a neslo mi o to aby som ta urazil...)
Okolo 17.30 bola ešte väčšina električiek na linkách 2, 3 a 8 označená s cieľom Hlavná stanica. Tiež neviem, či vôbec 3 robila prejazd na 13 alebo sa točila ako 2 a 8, lebo tá, ktorou som išiel ja o 17.48 z Riazanskej prišla na Obchodnú a keď som vystúpil, mala už na transparente "3 Rača". Navyše išli v protismere dve 13-tky s cieľom Žst. Vinohrady, tak možno ich poslali do vozovne a 13-tka teraz možno vôbec nejazdí.
Ešte pár postrehov z dnešného poobedia:
8 - 7111
9 - 7919+20
14 - 7085, 7116/2, 7135
50 - 2107
75 - 2825
Prave v tomto momente o 20:20 sa začal prestoj električiek na Račianskom mýte v smere do centra kvôli opilcovi, ktorý odpadol v električke 11-7917+7918. Čaká sa na sanitku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA