Reply on: Ámos #97651:
Ano, rekonstruovat sa musi tak ci tak. Ale nie je jedno ako a za akym ucelom sa rekonstruuje. Ani ekonomkicky, ani technicky ani technologicky.Rekonstrukcia pre elektricku je cca o 400 mil. drahsia ako pre cestu. Plus, su tu dalsie komplikvane technicke problemy ako vibracie a radovo vyssia bodova zataz.
Technicke riesenie pre dualnu prevadzku vraj existuje a upravuje sa na nase podmienky. Ja neviem posudit.
Valec
"centrum ako uzke hrdlo – Perspektívne centrum úzke hrdlo nebude, pretože budú trate pod zemou. A ide ti o perspektívne riešenie, či nie?"
Zatiaľ, čo centrum síce nejakú dobu úzke hrdlo bude (perspektívne nikto nebráni tomu, aby dobudoval podzemný mestský okruh ako malo mať metro), železničný tunel zostane jediný a tým pádom by bol a zostal úzkym hrdlom navždy. Alebo by v prípade nejakej mimoriadnosti boli ľahké mestské súpravy podobné električke na Trnavské mýto presmerované cez ŽST ÚNS a Nové Mesto?