Ja som sa nepýtal na autorizovaných architektov a autorizovaných stavebných inžinierov, ale na autorizovaných DOPRAVNÝCH inžinierov. Takže kladiem otázku znova:
Kto je to "autorizovaný dopravný inžinier"? Autorizovaný kým a na čo? Na základe akého predpisu?
Tie CSS sa nemali začať stavať, kým nebolo jasné kto urobí signálne plány. Na druhej strane ma to neprekvapuje... A stavím sa, že tak ako sa dokxxvila preferencia, ako sa dokxxvila doprava na Dlhé Diely, tak to bude aj s tou pepkou ?
1b) V prípade električky by nemohol byť nútený? To je nejaká fyzikálna vlastnosť plytkého tunela?
2) S ľuďmi, čo sa titulujú projektoví manažeri, mám tie najhoršie akúsenosti. Nepíš o tom, čomu nerozumieš - aký je podľa teba rozdiel medzi "koľajnicami a podvalmi" a "zvrškom".
3) Ako sa do lesa volá...
- A co sa tym principialne vyriesi?
- Tunel ma byt spolocnou tratou ZSR a NS MHD, preto je to zdruzna investicia Bratislavy a statu
- Ano, lebo podla vsetkeho budu prevadzkovatelom tohoto systemu, minimalne ZSSK bude mat na tom vyrazny podiel. ZSSK by malo dostat koncesiu na tuto trat a Bratislava by sa podielala prostrednictvom BID.
- ake nove spojenia poskytne? Nie som si ziadnych vedomy.
- ano, resp. uvolnene kapacity z petrzalky mozu pomoct v tychto castiach
Keby nejaký "socialistický pajác" nevymyslel, že Bratislava musí mať metro, pretože o pár rokov bude mať 1 000 000 obyvateľov, bol by tu systém tram a nič by nestagnovalo.
"cize lektricke nejake fyzikalne zakony zakazuju jazdit po povrch potom co uz jazdila v plytkom tunely?" asi myslel tých pár metrov na Bosákovej, pokiaľ sa dostane na most.
Pocet obyvatelov BA klesa na ukor toho ze v suburbannych zonach a sice v obciach okresov MA, PK a SC klesa... to znamena ze BA sa rozsiruje do sirky, len to este nie je BA, no je velmi vysoky predpoklad ze coskoro sa tieto obce integruju do BA...
nie je to nic s plodnostou, ta s tym nic nema, ale s trendami migracie
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
1b) V prípade električky by nemohol byť nútený? To je nejaká fyzikálna vlastnosť plytkého tunela?
2) S ľuďmi, čo sa titulujú projektoví manažeri, mám tie najhoršie akúsenosti. Nepíš o tom, čomu nerozumieš - aký je podľa teba rozdiel medzi "koľajnicami a podvalmi" a "zvrškom".
3) Ako sa do lesa volá...