Reply on: Marcelllooo #96337:
Opäť sa snažíš zahnúť za roh, ako v predchádzajúcom príspevku. Nespochybňujem, že pri systéme jednej linky sa výpadok radiály prejaví aj na protiľahlej radiále. Ale úplný výpadok radiály nie je až taký pravidelný jav, ako pomalá jazda (ktorá je každý deň furt), alebo zápchy (opakujúce sa každý deň v istom období). Okrem toho, výpadok radiály sa dá riešiť otáčaním linky v centre, čím pri systéme jednej linky opäť nijako nenarušíš interval. V dnešnom systéme, ak otáčaš linku v centre, rozhodíš na radiále v smere z mesta intervaly podstatne viac. Takže ani výpadok radiály nie je argumentom proti tr3mpovmu návrhu.
810zssk
1. Bol si v Brne? Elektricka byt NS MHD moze byt a tam je to jasne viditelne.
2. To je otazka priorit - MHD, alebo IAD?
4. Preto treba tu koncepcnost zaviest a sucasne trate prestavat tak aby boli vhodne. Opakujem, je to vsak lacnejsie a jednoduhsie ako uplne novy system. A efekt je cca rovnaky.