Reply on: Kami #95800:
Upozornujem, ze takymto sposobom sa nedaju ratat intervaly. Intervaly sa rataju tak, ze cas celeho okruhy vydelime disponibilnymi vozidlami. Alternativne, ked vydelime cas okruhu intervalom, dostaneme potrebu vozidiel. Preto som ziadal o prepocet daneho dopravneho modelu, lebo sa mi nezda, ze by DPB mal k dispozicii tolko suprav (ale mozno v buducnosti mat bude)...Ohladom prestupovania - nevidim dovod takejto zasadnej zmeny preferencie prestupovania pred priamym spojenim, co ale suvisi najme s tym, ze neviem, ci je dostatocny pocet suprav...
To je o tom, ze teraz sa tu dohadujeme, miesto toho, aby tu autor ukazal prepocet, z ktoreho by to bolo vsetko jasne a hadky by boli zbytocne...
Kami
1. ani teraz nie su pospajane vsetky konecne
2. navrh hovori o tom istom, ale za cestu povazuje 1 radialu. No a na konkretnej radiale je v zasade cely prud sustredeny do 1 linky namiesto 3. Z toho vyplyva ze 3 linky po 12 min = 1 linka po 4 min.
3. v sucasnosti ked sa mi nechce cakat dalsich 8/10/14 min na priamy spoj, nemam istotu ze sa mi podari prestup na nieco ine skor ako prijde linka na ktoru som nechcel cakat. Po novom by som nerozmyslal, ale rovno nastupil na to co prijde a v prestupnom bode by som mal istotu ze v kratkom case prestupim a idem dalej.