Smer Dúbravak-Ružinov vznikol podľa toho, že sa jedná o približne rovnako zaťažené radiály.
Tvoj návrh je zlý v tom, že zbytočne NEspája linky, ktoré by mohol spájať a zahlcuje centrum otáčajúcimi sa radiálnymi linkami. Tvoj návrh pripomína veľmi intenzívne to, čo bolo donedávna v Zsolne pod názvom NKTD a vyvolalo to ohromný rev cestujúcej zverejnosti (asi s výnimkou enumeadunča, lebo ten obdivuje všetko, čo je žilinské).
Materiálom zo šotodopravní.net by som neveril už z princípu. Autor článku, napríklad, nepochodpil, že vždy a všade má miestna úprava prednosť pred všeobecnou a furt ryčí o porušovaní zákona.
Ad Re #95725 810zssk: Mohol by si uviesť nejaký konkrétny projekt MESTSKEJ hromadnej dopravy takto fungujúcej? Upozorňujem vopred, že NEMÁM záujem o príklady predraženej letiskovej dopravy typu Heathrow Express či CAT.
Ostatne to, že komunikuje s ľuďmi, ktorých uviedol, ešte neznamená, že s nimi spolupracuje.
Ja tiež komunikujem s ing. Parom ale na trakčnom vedení sa to neprejavuje, maximálne tak, že som v zámočku ing. Konárika vyvesený na nástenke s nápisom "Wanted" ? .
Takže Pezinčania nebudú (pod'la Teba) používať MHD, keďže bude vymetať celé mesto ale Modranci budú ryčať nadšením, že ich spoj bude vymetať Pezinok? Konzistentnejšie treba myslieť.
Až prestanú jazdiť od Bratislavy stovky autobusov, ktoré dnes jazdia súbežne so železnicou, bude potrebné v Pezinku zaviesť MHD. Bodka. To, čo tam DNES reálne jazí, nebude POTOM postačujúce, lebo POTOM to jazdiť nebude.
1. Ano ma dostatok vozidiel na 4. minutovy interval.
2. Nemas pravdu. K takym javom dochadza hlavne preto, ze s L5 cestuje vyrazne viac ludi ako s L3 a tak aj jej statie na zastavkach je dlhsie.
Re #95785 kecho: Nie, lebo ak ti cast cestujucich nemusi prestupovat, tak nech neprestupuje.
Re #95787 marian555: tunel sa bude robit az po reko zahradnickej.
Re #95780 Marcelllooo: Samozrejme aj VUD sa moze mylit, vsak ano. Lebo rad by som vedel, ako im to v tom ekonomickom vypocte vyslo, ked vyratali ze rekonstrukcia Stareho mosta je neoddovodnena ekonomicky a aj dopravne!!!!. A to z dovodu, ze Stary most sa MUSI rekonstruovat tak ci tak a pri jeho rekonstrukcii sa zlepsi plavebna draha, co je tiez doprava a to vodna. To, ze sa tam daju elektrickove kolaje je par desiatok milionov korun.
nech potom cez leto urobia aj zvojkoľajnenie Štúrovej, nájazd na Starý most, na Jesenského zase nech mesto uvoľní námestie pre nejakú rely pracháčov a DPB môže na dva mesiace eliny zrušiť úplne ?
btw. veľmi pochybujem o tom, že Ružinov bude trvať 8-9 týždňov - viď nedávno Vazovka či Rača...
Re #95788 Allredo:
pri rýchlosti a ochote zainteresovaných, hlavne pos.ancov ms Pe, ktorí každú chvíľu menia názor, akým spôsobom by mala byť trať vedená, asi elina do Pe nebude jazdiť vôbec - DPB aspoň ušetrí peniaze na nákup busov ?
...nech všetci prestúpia na smer, ktorým potom pôjdu... hehe, vlcaci by ta pohladom ukamenovali ? ?
system aky je momentalne zavedeny je na slusnej urovni, takze je zbytocne sa bavit o prelinkovani do doby, dokedy sa nebude jazdit elektrickami az do Petrzalky, za tych X rokov pretecie vela vody cez Dunaj a to ma dovtedy aspon 5krat prejde elina ? ?
Re #95757 Martin Fundárek:
stanica mi je srdečne ukradnutá, len sa mi zdá divné, že podľa čoho vznikol smer napr. Dúbravka-Ružinov, prečo nie napr Dúbravka-Zlaté Piesky či Rača ako je teraz? Inak, podľa toho, čo si teraz napísal - že "načo nadväznosti", by sa to dalo vyhnať do extrému a stačilo by aj takýchto 5 liniek: Stanica - centrum, Dúbravka - centrum, Piesky - centrum, Rača - centrum, Ružinov - centrum. A v centre (napr. točenie cez Obchodnú a Kamenné) nech všetci prestúpia na smer, ktorým potom pôjdu. Tento variant by nebol optimálny? ?
Neviem, ci to bol ten ing. Dulla v A4, zase mu nerobim a nekontrolujem program...
A zrejme sa jedna o toho isteho ing. Schlossera, s ktorym si sa stretol na uvod kariery. Neviem dovody tvojho negativneho pocitu ani k akemu stretu doslo, ale moje referencie (a ver ze prichadzaju z viacerych stran) ho odporucili. Osobne poznam jeho i jeho brata a zatial som sa nestretol s nicim, co by ich odbornost spochybnilo.
Spomeniem tiez ing. Kocura z VUD Zilina, ako dalsieho cloveka, s ktorym komunikujem...
A ak hodnotis odborne stanovisko na zaklade subjektivnych pocitov zo vztahu k jeho autorovi, tak si dovolim zase ja pochybovat o tvojej odbornosti a profesionalite. Zacina mi to pripominat postoj "Vsetci su blbci, len ja som lietadlo" a "vsetko je sprostost pkial to neni z mojej hlavy"...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
nech potom cez leto urobia aj zvojkoľajnenie Štúrovej, nájazd na Starý most, na Jesenského zase nech mesto uvoľní námestie pre nejakú rely pracháčov a DPB môže na dva mesiace eliny zrušiť úplne ?
btw. veľmi pochybujem o tom, že Ružinov bude trvať 8-9 týždňov - viď nedávno Vazovka či Rača...
Re #95788 Allredo:
pri rýchlosti a ochote zainteresovaných, hlavne pos.ancov ms Pe, ktorí každú chvíľu menia názor, akým spôsobom by mala byť trať vedená, asi elina do Pe nebude jazdiť vôbec - DPB aspoň ušetrí peniaze na nákup busov ?
a jeden OT ku
http://spravy.pravda.sk/do-kanala-uz-nepojde-nezmesti-sa-tam-klavir-f2o-/sk_regiony.asp?c=A080205_082424_sk_regiony_p04 uvedenúmu na úvodnej stránke - "Keby niekto vedel o byte či staršom domčeku v okolí Bratislavy do osemstotisíc korún, boli by sme radi, keby nám dal vedieť" - ten človek je strašný optimista, byt v BA určite pod dva milióny nezoženie...