Reply on: Marcelllooo #95778:
presne ako hovoris "Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta..."1. ani teraz nie su pospajane vsetky konecne
2. navrh hovori o tom istom, ale za cestu povazuje 1 radialu. No a na konkretnej radiale je v zasade cely prud sustredeny do 1 linky namiesto 3. Z toho vyplyva ze 3 linky po 12 min = 1 linka po 4 min.
3. v sucasnosti ked sa mi nechce cakat dalsich 8/10/14 min na priamy spoj, nemam istotu ze sa mi podari prestup na nieco ine skor ako prijde linka na ktoru som nechcel cakat. Po novom by som nerozmyslal, ale rovno nastupil na to co prijde a v prestupnom bode by som mal istotu ze v kratkom case prestupim a idem dalej.
Ámos
1. Ano ma dostatok vozidiel na 4. minutovy interval.
2. Nemas pravdu. K takym javom dochadza hlavne preto, ze s L5 cestuje vyrazne viac ludi ako s L3 a tak aj jej statie na zastavkach je dlhsie.
Re #95785 kecho: Nie, lebo ak ti cast cestujucich nemusi prestupovat, tak nech neprestupuje.
Re #95787 marian555: tunel sa bude robit az po reko zahradnickej.
Re #95780 Marcelllooo: Samozrejme aj VUD sa moze mylit, vsak ano. Lebo rad by som vedel, ako im to v tom ekonomickom vypocte vyslo, ked vyratali ze rekonstrukcia Stareho mosta je neoddovodnena ekonomicky a aj dopravne!!!!. A to z dovodu, ze Stary most sa MUSI rekonstruovat tak ci tak a pri jeho rekonstrukcii sa zlepsi plavebna draha, co je tiez doprava a to vodna. To, ze sa tam daju elektrickove kolaje je par desiatok milionov korun.