Uz som ti napisal, ze DPB ma dostatok vozidiel aby jazdil ten stystem pokial nebude postavena trat v Petrzalke. Cize L1 a L2 po Šafko. Ak sa siet rozsiri po Petrzalku, tak samozrejme treba dokupit vozidla.
Upozornujem, ze takymto sposobom sa nedaju ratat intervaly. Intervaly sa rataju tak, ze cas celeho okruhy vydelime disponibilnymi vozidlami. Alternativne, ked vydelime cas okruhu intervalom, dostaneme potrebu vozidiel. Preto som ziadal o prepocet daneho dopravneho modelu, lebo sa mi nezda, ze by DPB mal k dispozicii tolko suprav (ale mozno v buducnosti mat bude)...
Ohladom prestupovania - nevidim dovod takejto zasadnej zmeny preferencie prestupovania pred priamym spojenim, co ale suvisi najme s tym, ze neviem, ci je dostatocny pocet suprav...
To je o tom, ze teraz sa tu dohadujeme, miesto toho, aby tu autor ukazal prepocet, z ktoreho by to bolo vsetko jasne a hadky by boli zbytocne...
presne ako hovoris "Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta..."
1. ani teraz nie su pospajane vsetky konecne
2. navrh hovori o tom istom, ale za cestu povazuje 1 radialu. No a na konkretnej radiale je v zasade cely prud sustredeny do 1 linky namiesto 3. Z toho vyplyva ze 3 linky po 12 min = 1 linka po 4 min.
3. v sucasnosti ked sa mi nechce cakat dalsich 8/10/14 min na priamy spoj, nemam istotu ze sa mi podari prestup na nieco ine skor ako prijde linka na ktoru som nechcel cakat. Po novom by som nerozmyslal, ale rovno nastupil na to co prijde a v prestupnom bode by som mal istotu ze v kratkom case prestupim a idem dalej.
Smer Dúbravak-Ružinov vznikol podľa toho, že sa jedná o približne rovnako zaťažené radiály.
Tvoj návrh je zlý v tom, že zbytočne NEspája linky, ktoré by mohol spájať a zahlcuje centrum otáčajúcimi sa radiálnymi linkami. Tvoj návrh pripomína veľmi intenzívne to, čo bolo donedávna v Zsolne pod názvom NKTD a vyvolalo to ohromný rev cestujúcej zverejnosti (asi s výnimkou enumeadunča, lebo ten obdivuje všetko, čo je žilinské).
Materiálom zo šotodopravní.net by som neveril už z princípu. Autor článku, napríklad, nepochodpil, že vždy a všade má miestna úprava prednosť pred všeobecnou a furt ryčí o porušovaní zákona.
Ad Re #95725 810zssk: Mohol by si uviesť nejaký konkrétny projekt MESTSKEJ hromadnej dopravy takto fungujúcej? Upozorňujem vopred, že NEMÁM záujem o príklady predraženej letiskovej dopravy typu Heathrow Express či CAT.
Ostatne to, že komunikuje s ľuďmi, ktorých uviedol, ešte neznamená, že s nimi spolupracuje.
Ja tiež komunikujem s ing. Parom ale na trakčnom vedení sa to neprejavuje, maximálne tak, že som v zámočku ing. Konárika vyvesený na nástenke s nápisom "Wanted" ? .
Takže Pezinčania nebudú (pod'la Teba) používať MHD, keďže bude vymetať celé mesto ale Modranci budú ryčať nadšením, že ich spoj bude vymetať Pezinok? Konzistentnejšie treba myslieť.
Až prestanú jazdiť od Bratislavy stovky autobusov, ktoré dnes jazdia súbežne so železnicou, bude potrebné v Pezinku zaviesť MHD. Bodka. To, čo tam DNES reálne jazí, nebude POTOM postačujúce, lebo POTOM to jazdiť nebude.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
stevo