Reply on: Marcelllooo #95801:
Tak práve takto sa intervaly rátať nedajú, tu ukazuješ to, že si teoretik odtrhnutý od praxe. Čo zákonné požiadavky na bezpečnostné a pracovné prestávky, čo vyrovnávacie časy, čo rozdiely v jazdných dobách v priebehu rôznch častí dňa?Ty vidíš do jedinej veľmi, veľmi obmedzenej čiastočky dopravného plánopvania a robíš tu zo seba odborníka, čo by nevadilo, keby si súčasne netvrdil, že všetci, ktorí s tebou nesúhlasia, sú blbci.
Opätovne ťa vyzývam, aby si predložil výpočty rampy zo Starého mosta na Štúrovu ulicu, končiacu pri vyústení Volgogradskej, aby si predložil dôkazy o existencxii čohosi, čo sa volá "električková trakcia" a paltia pre to rovnaké normy ako pre železnicu.
Ja neviem, čím to bude, ale väčšinou hneď podľa prvého príspevku poznám, že sa objavil lófasz.
Kami
1. ani teraz nie su pospajane vsetky konecne
2. navrh hovori o tom istom, ale za cestu povazuje 1 radialu. No a na konkretnej radiale je v zasade cely prud sustredeny do 1 linky namiesto 3. Z toho vyplyva ze 3 linky po 12 min = 1 linka po 4 min.
3. v sucasnosti ked sa mi nechce cakat dalsich 8/10/14 min na priamy spoj, nemam istotu ze sa mi podari prestup na nieco ine skor ako prijde linka na ktoru som nechcel cakat. Po novom by som nerozmyslal, ale rovno nastupil na to co prijde a v prestupnom bode by som mal istotu ze v kratkom case prestupim a idem dalej.