Reply on: Ámos #94253:
sorry ale viez autobusy cez elektrickovy tunel je megakravina 
jednak by si musel vybudovat iny/novy terminal na Zochovej, jednak by si musel vybudovat svetelnu krizovatku (aj vyasfaltovat) ****tamovi... potom by bola zastavka Chatam sofer jednosmerna...
...
navyse je to blbost v tom ze kym by sa klbovy bus dostal k tunelu, tak zatial je v sucasnosti uz kdesi na nabrezi... cize casovo by si neusetril nic... vozokm mozno daco, ale ked zobereme ze plny klbak by sa mal stverat do kopca do tunela... tak urcite je to vacsia spotreba ako ked sa spusti dolu kopcom z noveho mosta...
...
potom tie ulice k tunelu su dost uzke, staci zle zaparkovane auto a vsetko to zlyha..
myslim ze sucasne vedenie liniek 31 a 39 je super.
mimochodom, kedy si na chat. soferovi videl zapchy (mimo mimoriadnej situacie?)
Ámos
Ja nepoznam normy (pochybujem ze ty hej) ale reko tunalu ma stat 250 mil. a to v planovanej reko maju byt aj bezpecnostne systemy. Sam si poznamenal vzducho technika + par desiatok melonov. Sme na sume 300mil. Co by tam dalej stalo 1,7 mld? pozlatene kolajnice?
Okrem toho tunel sa tu navrhoval otvorit len pre MHD a to L31+39. Okrem rychlejsej jazde od Chatama na Zochovu, vyhnutiu sa zapche by sa usetrili aj vzkm.