Hm, vidím, že môj pohľad na miznutie pohľadníc a tabúľ bol -- ako vždy -- trochu krajný. Ospravedlňujem sa tým, ktorí sa cítia neprávom dotknutí. (Tých, čo si pobrali po štyroch tabuliach vrátane historických či prevádzkových, sa toto ospravedlnenie v žiadnom prípade netýka.)
Na ďalšej rozlúčke už asi problém s tabuľami nebude, ostatné suveníry -- ak nejaké budú -- by sa mohli rozdávať centrálne pri platení cestovného, ktoré by nemuselo byť dobrovoľné. Prípadne ich prídel stanoviť priamo úmerne s výškou príspevku.
Re #94252 Martin Fundárek: Kindermafiu som počas prestávok videl bežne sa hrabať aj v kabínach. Samozrejme som nikdy netušil, či ich tam niekto pustil alebo sa tam pustili samé.
Na ďalšej rozlúčke už asi problém s tabuľami nebude, ostatné suveníry -- ak nejaké budú -- by sa mohli rozdávať centrálne pri platení cestovného, ktoré by nemuselo byť dobrovoľné. Prípadne ich prídel stanoviť priamo úmerne s výškou príspevku.
Re #94252 Martin Fundárek: Kindermafiu som počas prestávok videl bežne sa hrabať aj v kabínach. Samozrejme som nikdy netušil, či ich tam niekto pustil alebo sa tam pustili samé.
Ike
jednak by si musel vybudovat iny/novy terminal na Zochovej, jednak by si musel vybudovat svetelnu krizovatku (aj vyasfaltovat) ****tamovi... potom by bola zastavka Chatam sofer jednosmerna...
...
navyse je to blbost v tom ze kym by sa klbovy bus dostal k tunelu, tak zatial je v sucasnosti uz kdesi na nabrezi... cize casovo by si neusetril nic... vozokm mozno daco, ale ked zobereme ze plny klbak by sa mal stverat do kopca do tunela... tak urcite je to vacsia spotreba ako ked sa spusti dolu kopcom z noveho mosta...
...
potom tie ulice k tunelu su dost uzke, staci zle zaparkovane auto a vsetko to zlyha..
myslim ze sucasne vedenie liniek 31 a 39 je super.
mimochodom, kedy si na chat. soferovi videl zapchy (mimo mimoriadnej situacie?)