Reply on: Ámos #94253:
sorry ale viez autobusy cez elektrickovy tunel je megakravina
jednak by si musel vybudovat iny/novy terminal na Zochovej, jednak by si musel vybudovat svetelnu krizovatku (aj vyasfaltovat) ****tamovi... potom by bola zastavka Chatam sofer jednosmerna...
...
navyse je to blbost v tom ze kym by sa klbovy bus dostal k tunelu, tak zatial je v sucasnosti uz kdesi na nabrezi... cize casovo by si neusetril nic... vozokm mozno daco, ale ked zobereme ze plny klbak by sa mal stverat do kopca do tunela... tak urcite je to vacsia spotreba ako ked sa spusti dolu kopcom z noveho mosta...
...
potom tie ulice k tunelu su dost uzke, staci zle zaparkovane auto a vsetko to zlyha..
myslim ze sucasne vedenie liniek 31 a 39 je super.
mimochodom, kedy si na chat. soferovi videl zapchy (mimo mimoriadnej situacie?)
Ikarusy 280 nám slúžili a istotne to pochopili, že teraz je už ich koniec ?
len taka vzduchotechnika stojj par desiatok melonov, dalsie zhltne protipoziarna vybava, dispecing, zabezpecenie, nater atd. Urcite, by sa musel, nejak specialne upravit, lebo nesplnuje sucastne normy. ( napr. vid Stary most).Spocitane to bude urcite viac ako mld. ked nie dve.
Bhlokvva