Reply on: d3k0 #93109:
síce som chcela už ísť, ale ešte dodám, že v prípade šetrenia leteckého nešťastia, bolo kompetentným vytknuté, že lietadlo, ktoré sa predsa len nepohybuje po koľajnici, ale hore-dole a do všetkých smerov, nemá takúto signalizáciu...iste je to drahý systém, iste.
Ale existujú aj obyčajné vysielačky - jedna na konci a jedna na začiatku električky. Ak by sa dĺžka signálu skracovala, je dôvod na brzdenie.
Verím, že nejaký vhodný systém znižujúci možnosť havárie by sa našiel. Dobrú noc.
eripmav
podla mna by nic obojsmerne elektricky nevyriesili... keby sa tam dalo prejst z jednej kolaje na druhu po nejakom useku a obist tu nehodu, tak by to bolo uplne OK... podla mna aj keby sa dalo prejst do protismeru aspon niekde pri tuneli a v karlovke, tak by to bolo dobre... pustili by 20 nazbieranych elektriciek hore a po 15 minutach dole ?