Reply on: Ámos #90694:
na pristavnom je v prdeli statika a to tak, ze totalne .. kazdopadne su nejake napady, studie, nacrty, ako aspon docasne kusok zreparovat pristavny most aby sa dal premalovat na 3+3 a aby sa dodrzali dialnicne parametre, tak by ten treti pruh bol viac menej po celej dlzke odbocovaci...
ale kostovalo by to 2-4 miliardy korun.
potom su navrhy, ze sa pocka kym sa postavi R7 a D4, pristavny sa zbura, postavi sa novy 4+4 most, s tym ze na prizemi by okrem zeleznice bola aj elektricka ...
ale to je realne az okolo rokov 2015 az 2020 .. a naklady su dost vysoke..
aquila
podla povodnych planov nemala elektricka nikdy prekrocit dunajsky breh
kazdopadne uz skoro 40 rocne snivanie za metrom a zanedbavanie elektrickovej casti dopravy ma za nasledok to, ze sa elektrickove trate nikdy neoptimalizovali.. myslim v centre.. kedze sa s optimalizaciou (citaj rusenim) pocitalo po dostavbe metra...
vysledok je asi ten, ze zakial o 100 tisic obyv mensie brno ma 2x taku siet elektriciek a teraz zase rozumne chcu elektrickovy diameter.
len v bratislave musia nasi radni jak blbci furt snivat o metre ..
keby sa urobila studia staftbahnu a CMO by bolo pod zemou.. najma ked je teraz ked je sanca k tomu donutit developerov v zone chalupkova... tak skutek utek ..
radsej predame pozemky za 2k/m2 aj ked ponukaju 16k skk/m2 ..