Reply on: C734.00 #82224:
Olé ! Predpokladám, že si bol členom týmu, ktorý pracoval na pozorovaniach a štatistikách. Aby si vedel, tak to čo si napísal o podloženom fakte ani nesnívalo. Je nemožné jedfnoznačne potvrdiť ani vyvrátiť, nedá sa tvrdiť, čo je pre budúcnosť lepšie.
Aj Diesel v hybridnom pohone pri 30 % úspore schopný rekuperáciou pri brzdení niečo dostať do akumulátorov, nie je to pravé orechové. Stále je to diesel.
Keď sa opieraš o ekologickú stránku veci, vieme, že na svk sú pomerne "čisté" elektrárne, že len 27 % šťavy pochádza z Novákov a Vojan ?
Bezpečnosť dopravy nemá vplyv na vec ? V pamäti máme jedinú nehodu nebohej 6617, ktorá bola zapríčinená odtrhnutím poklopu kanála, zatiaľ čo autobusy sa kyptia o dosť častejšie. Nie je to dané aj spôsobom, akým sú trolejbusy schopné skrátiť brzdnú dráhu ?
Dosiahneš takú dynamiku a životnosť z EURO 5 ? Nie.
Dosiahneš v autobuse taký komfort či nízku úroveň hlučnosti ako v trolejbusoch ? Nie.
Ak by už v blízkej budúcnosti došlo k oznámenému, no nerealizovanému nákupu ďalších šiestich agregátov, prípadfne aj za použitia tyčovodu na DD by bolo možné akúkoľvek dlhodobejšiu výluku na trolejovom vedení plnohodnotne hradiť. To sa Ti na agregátoch tak strašne nepáči ?
810zssk