Nezmeni. A presne to treba. Lebo potom zacnu ludia tlacit na DPB a magoriat. Potom zacne taka mensia vzbura.
Re #82315 Sommelier: Presne tak.. zabudol si na to ze trolejbus ti vytiahne aj tam kde sa autobus nikdy nedostane - vid Dlhe Diely kde sa z klbovych busov dostane len Ik280 (ani 283 som si nie isty). Co sa tyka agregatov, ja by som navrhol nakupit este niekolko vozov aj s nimi, prave pre vyluky.
Re #82323 hoppusmark: Nech sa opovazia tie Solarisy navzdy vyhradit, tak si zistim kde sedi capko hodim mu do okna paradajku!
Doporučoval by som, aby si sa riadil tým, čo doporučuješ C734.00, čiže aby si sa nevyjadroval k tomu, čomu ani za mak nerozumieš. Akým spôsobom napr. trolejbusy krátia brzdnú dráhu? Aký komfort, ktorý je v trolejbuse, nedosiahneš v autobuse?
Pri obhajobe trolejbusov treba používať relevantné argumenty, inak im môžeš len uškodiť.
No keby som im mail písal ja, tak je dosť možné, že tam namiesto "Karosa" napíšem "Vrakosa" (sila zvyku) a potom sa chudáci v TA3 budú diviť, že čo to od nich chcem ?
Ináč ja by som bol totálne natešený, keby poslali na expertízu všetky zvyšné "autobusy" DPB, a smial by som sa, keby im ani jeden expertízou neprešiel... Čo je dosť pravdepodobné... ? ? ? ?
Hlavne, že Vrakosy diesel aj CNG sú bezpečné. Im vážne d**e, ročné vozy vyhodiť na šrotovisko a rasšej rušiť spoje, resp. tu nechať behať pomaly 20 ročné vraky? ?
Už skutočne začínam rozmýšľať, že keď skončím vodičák na DPB a jeho "služby" sa v čo najskoršom možnom termíne vykakám.
pozri si to ešte raz. To nepovedal generálny riaditeľ, ale povedal to redaktor TA3 na konci reportáže.. V tej vete bolo ale aj slovíčko "zrejme" (solarisy sa do premávky zrejme nevrátia).. A zrejme neznamená definitívne, alebo sa mýlim?
Podľa mňa to teraz budú konzultovať s výrobcom a až potom sa uvidí, čo ďalej... Lebo keďže tie výsledky došli až v piatok, tak zrejme ešte okrem TA3 nikto výrobcu nekontaktoval...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark